Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #186

08.12.2010 00:37

mitä te jauhatte täällä jostai yksilön oikeuksista ja lääketehtaiden rahanhimosta!! kansanterveydellä ja yleisellä hyvinvoinnilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. ja toi who:han on täyttä huuhaata,ne mitään tiedä näistä hommista,te vaahtoajat olette perehtyneet varmasti rokottamiseen,kaikkien rokotteiden vaikutuksiin,kansalliseen ja kansainväliseen terveyteen, tartuntatauteihin ja niiden hoitamiseen ja leviämiseen, rokotteiden ja sairastamisen kautta saatuun vastustuskykyyn yms parhaiten koko maailmassa. joku uskomaton vielä kirjottaa että aito vastustuskyky tulee taudin sairastamalla. joo,teho-osastolla voit miettiä sitten, että olipa hyvä etten ottanu rokotetta(olet muuten hiton halpa hoidettava siinä vaiheessa ja arvaa kuka maksaa), että olen nyt saanut sen aidon ja oikean vastustuskyvyn kun täältä kotiin pääsen.jos sieltä koskaan muulla kun ruumispussilla johonkin liikut. ja sitten seuraavaksi tämä porukka varmaan rupeaa valittamaan tai tekee tällaisen hienon adressin, että minkä takia verovaroja käytetään niin paljon tartuntatautien hoitamiseen, että onpas kallista ja voisi rahat paremminkin käyttää.

miettikääpä oikeasti mitä rokotteilla on saatu aikaan vaikkapa sadan vuoden aikana ja rauhottukaa ton vaahtoamisen kanssa. asioita on hyvä tarkastella kriittisesti mutta ei tässä nyt aikuiset ihmiset ole kyse yksilön oikeuksien riistämisestä, rahanhimosta tai ihmisten tahalliseta steriloinnista. vaan kansallisesta ja kansainvälisestä hyvinvoinnista.