Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #188 Re: Miksi media ei uutisoi?

08.12.2010 03:06

#24: Aika Herätä - Miksi media ei uutisoi?

Vanha totuus jo on että Suomessa on aina mediaa ohjailtu valtaa pitävien taholta. Miksi uniklinikan professori sulki suunsa saatuaan kutsun Sosiaali- ja terveysministerön kuulusteltavaksi puheistaan narkolepsiasta siaflunssarokotteen jälkeen. Hänellä menee nyt hyvin ja tutkimuksiin on löytynyt rahoitusta, mutta kuka on kuullut uniklinikan professorista ja hänen mielipiteistään enää? Ostettiin hiljaiseksi. Media myllyttää sitä, mihin valtaa pitävät ja Terveyden- ja hyvinvointilaitioksen TerveysTerhit antavat luvan. Media ei puhu eikä kirjoita asioita, jotka asettavat TerveysTertut ja Risikot kyseenalaiseen asemaan, heidän kääriessä itselleen ja kavereilleen rahaa kansalaisten sairastumisriskeillä. Fasisitisia piitreitä alkaa olla aivan huolestuttavissa määrin demokratialla henkselitään aikaisemmin paukutellulla Suomella. Valkokaulusmafia ryöstää rahankiilto silmissä meiltä ja meidän lapsiltamme terveyden. Onko joku kuullut, että pakkokeinoja olisi käytetty jossakin todellisen hyvinvoinnin lisäämiseksi? Jos Sosiaali- ja terveysministeriö olisi oikeasti suomalaisten hyvinvoinnin asialla, niin ministeriö olisi välittömästi kieltänyt Terveyden ja hyvinvoinninlaitosta piikittämästä kansaa arveluttavalla rokotteella, jota ei oltu tutkittu.

Miettikääpä sitä!