Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #195 Koko viimeisimmän pandemian eteneminen oli täynnä hälytyskelloja

08.12.2010 15:50

"Suomalainen ongelma on, että meillä on valtava luottamus viranomaisiin ja mediaan. Jos ne eivät anna aihetta epäilyyn, ei osata olla varuillaan.

Sikaflunssapandemiafarssi osoitti kuitenkin, että moniin epäilyihin oli syytä.

Ihmettelenkin, mikä vielä saa suomalaisen ajattelemaan, että se on foliohattu, jos näkee rokotuksissa jotain epäilyttävää, kun koko pandemian eteneminen oli täynnä hälytyskelloja...

1) WHO alentaa ensiksi pandemian määritelmää keväällä 2009
2) Keinotekoiseksi myöhemmin osoittautunut virus lasketaan liikkeelle. Siitä saadaan aikaan WHO:n uusien määrityksien mukainen pandemia
3) Tuhansia annoksia sisältänyt saastuneita ja tappavia rokotteita sisältänyt rokote-erä saadaan kiinni Euroopassa
4) Ilmenee, että WHO:n rokotuksia suositelleilla asiantuntijoilla oli kytköksiä lääketehtaisiin, jolloin heidän suosituksensa joutuu epäilyttävään valoon
5) Useat maat kieltäytyvät rokotteista tai rajoittavat rokotteita pieniltä lapsilta ja raskaana olevilta naisilta
6) Nettikeskusteluissa ilmenee runsaasti rokotuksen jälkeisiä voimakkaita
oirehtimisia, keskenmenoja ja jopa kuolemia
7) Kuukausien päästä tulevat Suomessa esiin narkolepsia ja epilepsiatapaukset
8.Yhteensä 210 eurokansanedustajaa pyysi tutkintaa tavasta, jolla sikainfluenssaa hoidettiin Euroopassa sekä EMAn (European Medicines Agency) roolista valepandemian käsittelyssä. EMAn toimintaa rahoittavat mm. lääkeyhtiöt eli ns. BigPharma. EMAn puolueettomuus lääkevalvontaviranomaisena joutuukin vähintään outoon valoon.
8 b). EU:n parlamentin presidenttien kokouksessa 20. toukokuuta 2010 Strasbourgissa kuitenkin päätettiin ettei asiaa tarvitse tutkia.

Monille rokote ei ole aiheuttanut jälkiseurauksia. Toisille taas jälkiseuraukset ovat olleet vakavia.

Sikaflunssapandemian lyhyessä historiassa oli niin paljon hälyttäviä piirteitä, että sen pitäisi todella herättää ihmisiä olemaan varuillaan.

Lisäksi monet merkit viittaavat lisäksi siihen, että sikaflunssarokote oli vasta harjoituskierros seuraaville rokotusohjelmille. Koska moni ymmärsi olla ottamatta rokotetta ja selvisi terveenä, on aihetta oikeasti kysyä, ovatko tulevat sairastuttavat rokotteet pakkorokotuksina? Jos uusi pakkorokotuslaki hyväksytään, olemmeko sen jälkeen WHO:n (sikaflunssapandemian aikana epäluotettavien) pandemiahälytysten armoilla? Rakennetaanko nyt tuhoisia riippuvuuksia?"

lainattu keskustelusta