KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras
Vieras

/ #102 Re: Aivan nappiin!!!

08.12.2010 17:37

#51: entinen ensikotilainen - Aivan nappiin!!! 

 

Itse olen kokenut aina, että paras kiitos työstämme on se, kun kissa saa hyvän uuden kodin. Ei ihmisten antama kiitos ole ainakaan minulle ollut tärkeä. Kaikesta työstäni huolimatta, johon olen kuluttanut kaiken vapaa-aikani ja paljon omaa rahaa vuosien mittaan, olen pikemminkin saanut kuunnella moitteita siitä ja tästä ja vaikka mistä.  n itse eikä kukaan hallituksen jäsenistä ole koskaan hyötynyt henkilökohtaisesti  yhdistyksen varoista. Niinkin törkeitä väitteitä on kuultu, vaikka esim. kaikki tarjoilut kokouksissa on maksettu aina omista varoista, ei yhdistyksen. On usein leivottu tilaisuuksiin, jossa leivonnaisia on myytykin yhdistyksen hyväksi.  Tämä on kuitenkin vapaaehtoinen harrastus ja siitä voi luopua, jos taakka tuntuu liian raskaalta. Ensikotityö, jota itsekin tein 15 v kokopäivätyöni lisänä, tuntuu tietysti raskaalta, mutta kyllä yhdistyksen muutkin työt rasittavat vaikkakin eri tavalla. Alkuvuosina maksoimme sentään kissan kulutkin omasta rahapussista, joten nyt on hienoa, että pystymme maksamaan eläinlääkärikulut, lääkkeet, kissanhiekan ja ruoat yhdistyksen varoista.