Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #209 Kaikke joo tulette vielä näkemään

08.12.2010 21:24

Tässä on kyse vapaudestamme, jota tämä hallitus on pala palalta viemässä meiltä. Voitte katsoa muitakin lakeja mitä on yritetty tehdä ja osa on mennyt vastustuksen vuoksi karillekin.
Kyse on siitä oletko vapaa päättämään kehostasi vai voidaanko sinua pitää lääketeollisuuden koe-eläimenä. Kuinka helppoa tällä lailla on sterilisoida tai tuhota tai saada aikaan joku tilattu tauti tietylle kansanosalle. Erittäin helppo. No kun joku asia on helppo ja tuottaa voittoa, voitte olla varma että kiusaus voittaa lopulta. Nykyinen sairausteollisuus toimii siten että normaaleista ihmisistä tehdään sairaita ja sitten heitä kemiallisin patentoiduin lääkkein hoidetaan. Sama idea on GMO bisneksessä. Kaiken avain on patentti ja vanha kaava luo ongelma, luo mediahäly, tee ratkaisu, kerää rahat ja maksata ongelmat veronmaksajilla.
Meillä on diabetes pian 40% väkeä, autoimmuunisairaudet ovat lisääntyneet rähähdysmäisesti rokotusten aloittamisen jälkeen.
Lisäksi on kumma havainto, kun nanorokotteella rokotetaan, niin sillon sairauskin alkaa ilmestyä populaatioon. Rokotetut tartuttavat muita?? Hienoa muuten markkinoinnin kannalta. Sinun terveydestäsi ei kukaan oikeasti välitä, vaan siitä kuinka paljon siitä kun pelkäät sairastuvasi olet valmis maksamaan.