Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Mikko Saari

/ #57 Ei näin..

09.07.2007 12:46

Ymmärtäkää lapsen ja aikuisen seksin välinen ero. Lapsi ei ole henkisesti ja fyysisesti yhtä vahva kieltämään seksiä kanssaan. Aikuisella on yleensä enemmän tahdonvoimaa ja fyysistä voimaa kieltäytyä seksistä. Tässä ei ole kysymys ihmisten erilaisuudesta eikä sananvapaudesta, vaan vapaudesta. Heikomman vapaudesta. Olemmeko sivustakatsojia jotka aatteen nimissä hyväksyvät, heikomman puolustajia, vai kiusaajaa kiusaavia?

Demokratia: enemmistön tyranniaa. Anarkia: jokainen saa tehdä mitä tahtoo. Elämme demokraattisella aikakaudella.

Jos heikomman puolustaminen tekee minusta vapauden vihaajan, niin sitten olen sellainen. Ja hymyssä suin. Sanoitte ihan mitä vaan, niin lapsi on se heikompi osapuoli. Ja vaikken kannata ennakoivaa rangaistusta/rajoittamista/voimankäyttöä, niin näin tärkeän asian puolustajana olen valmis tekemään sen mitä jokainen tekisi kotinsa ja rakkaidensa tähden. On asian lopputulos mikä tahansa, toivon että se voidaan käsitellä rauhanomaisesti näistä sanoista huolimatta.