Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Grani

/ #59

11.07.2007 11:27

Lapseen sekaantuminen on Aina seksuaalista väkivaltaa! Seksuaalinen hyväksikäyttö = raiskaus tässä tapauksessa.

Tuskin kukaan tässäkään keskustelussa hyväksyisi esim. 9-10- vuotiaan lapsensa seksuaalisia kanssakäymisiä 30-50- vuotiaan aikuisen kanssa, vaikka Lapsi itse Haluaisi niin! Syy, miksei: Sillä TERVE lapsi Ei haluakaan! JOS joku vanhempi sen hyväksyy, häneltä tulisi pikimmiten ottaa lapset huostaan ja passittaa täydellisen sterilisaation kautta vankilaan.

Hollannissa tapahtuvat asiat koskevat koko Eurooppaa ja näinollen myös Suomea. Eivät suorannaisesti, mutta onhan maailmassa olemassa myös moraali-käsitykset. Kuulostaako sana "lähimmäisenrakkaus" tutulta?

Pedofilia on sairaus ja sitä WHO EI tule milloinkaan poistamaan psyykkisten sairauksien listalta! Entäpä, jos tuo puolue sitten löisikin läpi? Silloin todettaisiin, että maailmassa on yhä enemmän sairaita ihmisiä ja psyykkinen epidemia-trendi alkaisi valloittaa ihmismieliä. Siitä seuraa lisää puolueita: Nekrofilia, dendrofilia, sadismi,zoofilia, pyrofilia, kleptomania, lykantropia, mutismi (tosin tämä olisi sinänsä perin huvittavaa Kuunneltavaa istunnoissa =D), jne.

Huolehtikaa nyt ihmeessä toisistanne!