VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #4329 Mitä helkkaria?

28.06.2012 23:15

Ei juma.... eikä ole edes aprillipäivä, mutta tänään uutisoitiin, että viranomaiset ovat hankkimassa mellakantorjuntakalustoa suurpetojen karkottamiseksi ihmisten pihoista!!!

Siis on kyllä nyt jossain viranomaisportaassa viimeinenkin ymmärrys hävinnyt, ja verovarojakin näyttää riittävän. Että oikein hankitaan mellakantorjuntakalustoa tähän tarkoitukseen!

Pitää nyt vääntää rautalankamallia asian taustoista:
1. peto-ongelma ihmisten pihoissa voidaan hoitaa (verovaroja tuhlaamatta) poliisin ja metsästäjien yhteistyöllä (josta Joensuussa äskettäin poistettu pihasusi olkoon hyvä esimerkki, kiitos Joensuun poliisin oikeaan osuneen analyysin)
2. peto, joka vain karkotetaan asutulta alueelta mellakkatorjunnalla, oppii joko pelkäämään
a) sitä paikkaa, jossa karkotus tapahtuu (se ei siis palaa täysin samalle paikalle) tai
b) karkottavaa mellakantorjuntayksikköä (jonka ilmestyessä uudelleen sen lähelle - kuin Napoleonin teatraalinen sotajoukko - se tietenkin pakenee välittömästi), mutta
c) se ei opi pelkäämään jossain muualla ulkona hiljaisesti tai yksikseen liikkuvaa ihmistä (voi olla vanhus, lapsi ym. puolustuskyvytön henkilö), joten
d) riski ihmissurmaan säilyy täysin ennallaan ja onkin ainoa oikea johtopäätös, että
e) suurpeto on poistettava välittömästi poliisin ja metsästäjien toimesta alueen asukkaiden turvallisuuden varmistamiseksi. Tämä on luonnollinen ratkaisu tähän ongelmaan ja pedot oppivat karttamaan ihmistä - ketkä eivät opi asiaa, ne eivät ole jatkamassa sukuaan eli evoluutio toimii.

Täytyy sanoa, että aikoihin on eletty luonnosta vieraantumisen suhteen, ja ihmisuhrit odottavat tuloaan, se on varma asia, ja näin käydessä oikeuslaitokselle on töitä viranomaisten toiminnan lainmukaisuuden arvioinnin suhteen, että tällä lailla asioita näköjään hoidellaan... voi pyhä yksinkertaisuus sentään...