VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #4352

04.07.2012 16:00

Marjastaja joka näkee suden läheltä ja tämä lähtee pakoon vasta kun oikaisee selkänsä, tuntee varmasti varovaisuutta samalla alueella, mikä ei ole liiottelua. Joidenkin on vaikea asettua toisen asemaan, ellei se nyt satu koskettamaan omaa napaa. En minäkään pelkää ravintolaillan jälkeen pahoinpitelyä kadulla, koska en ole siellä läsnä, mutta ei se tee sellaisten tapahtumien uhreja sen huonommaksi kuin minäkään, sillä siihen ei tarvita kovin kummoista järkeä ymmärtää tälläistä asiaa. Onneksi ihmiset jotka asuvat täällä korvessa ovat sen verran asian kanssa sinut, että eivät välitä mitä muualla ollaan mieltä. Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää, olisiko susia Suomessa enemmän, jos ilman EU:ta kaikki häirikkösudet olisi ammuttu pihoista ja eläinten kimpusta heti, ja terve ihmispelkoinen kanta olisi kasvanut. Asiassa on aina kaksi puolta, mutta kun on menty metsään jossakin asiassa niin totuuden myöntäminen tekee kipeää. Asiantuntijapuolellakin on varmasti ihmisiä, jotka vois sanoa että "mitä minä sanoin”. Sivistyneinä ihmisinä he eivät sitä kuitenkaan tee.Siis lusikka kauniiseen käteen, ja miettimään mitä pitäis tehdä.