Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2675

18.12.2010 02:31

Voisin vaikka lyödä vetoa että tämä kannabiksen kieltolaki säädettiin sen takia että silloinen kaupankäynti(viinan) kärsi kun ihmiset voivat kasvattaa kotonaan ilman lisäaineita päihdettä joka ei vielä aiheuttanut krapulaa.

Tutkin googlella niin en ainakaan löydä päivämäärää millon kieltolaki on säädetty mutta uskoisin että varmaan tässä 1800-1900 kuitenkin jolloin kaikki luonnovarat olivat vielä loputtomia.

Minulle riittäisi sekin että voisin ostaa sitä laillisesti vaikka en saisikaan kasvatta ja voisin maksaa siitä yhtä suolaista veroa kuin tupakastakin(eivät ole muuten verrattavissa).

Minä poltan kannabista ja aion polttaa jatkossakin mutta mitä toivoisin olisi puhdasta kannabiksen nuppua kun näissä katu tavaroissa on aina kaikkee skeidaa seassa. Jospa vaikka valtio pistäs Kalkon pystyyn tai jonkun lafkan mistä saatas rahat verojen kautta jopa tänne suomeen ja jonkunlaista kontrollia tähän alkoakin laajenpaan underground kauppaan