Pakkoruotsi pois

/ #157 4 % maksuosuudella ruotsinkielisille 100 % palvelut

29.12.2010 15:07

4 % maksuosuudella ruotsinkielisille 100 % palvelut ja oma TV kanava
Tuosta Ruotsalainen KieliPuolue RKP ja hännystelijänsä pitävät kynsin hampain kiinni.
Englantia puhuu miljardi ihmistä, suomenruotsia koko maailmassa 0,0003 miljardia. Silti meillä luetaan suomenruotsia.
Naapurimme venäjää puhuu 250 miljoonaa ihmistä, suomenruotsia koko maailmassa vain 300.000. Silti meillä luetaan suomenruotsia.
Saksaa puhuu EU:ssa yli 100 miljoonaa ihmistä, suomenruotsia koko maailmassa vain 300.000. Silti meillä luetaan suomenruotsia jne.
Kaakkois-Suomessa venäläisten matkailijoiden osuus on taas kasvanut vuodessa parikymmentä prosenttia ja he jättävät keskimäärin yli 230 euroa Suomeen. Suomenruotsillako heitä palvellaan ?

Suomessa menee joka vuosi 4 miljardia euroa tähän keinotekoiseen, valheelliseen kaksikielisyyteen eli pakkoruotsiin.
Kreikalle on luvattu 2 mrd, Irlannillekin luvataan ja lahjoitetaan muutama, mutta omille suomenkielisille kansalaisille ei ole varaa järjestää mitään.
Ei ole varaa pitää liikenneverkkoja kunnossa, ei ole varaa opetukseen, yliopistojen tärkein tehtävä on rahan kerjääminen, ei ole varaa lasten, keski-ikäisten eikä vanhusten hoitoon, ei ole varaa poliisitoimeen, ei oikeuslaitokseen, ei maan tai edes sen rajojen puolustukseen, mutta on varaa pakkoruotsiin ja politiikkaan.
Kaikki muut joutuvat tinkimään rajusti, mutta pakkoruotsi ja poliittiset organisaatiot ja puoluetuet 46 miljoonaa senkun paisuvat.

Olemme liian kilttejä, hyväntahtoisia höynäytettäviä hölmöjä jonka yli pieni 4%:n ruotsittajien klikki, svenska nu, rkp ja folktinget yli kävelee mennen tullen. HERÄTKÄÄ