Lastensuojelu on muutettava täysin

Vieras

/ #15

09.08.2012 16:56

Kun po1iisi ei löydä vikaa niin sossu (elikkä zosiaalilaitos) ehdottaa psykologisia testejä. Siihen po1iisi sanoo, ettei heillä ole valtuuksia tehdä niitä testejä. Tuohon sossu tarjoutuu 'avuliaasti'. Heillä olisi testeihin ja niiden arviointiin valtuudet (vaikka ovatkin jäävejä tekemään niin). Po1iisi jää odottamaan tuloksia siksi aikaa, kun se on luovuttanut valtuutensa tutkia ja arvioida asiaa sossuille. Sossu tarkastaa itse onko jokin vialla heidän omassa järjestelmässään vaiko vanhemmissa. Tutkinnan aikana lapsi on kauhuissaan ja eristyksissä biologisista vanhemmistaan. Kummassako on vika sossuissa vai vanhemmissa? -- vai kenties lapsessa itsessään, kun lapselle ei kerrota mitä hänen kysymyksillään tarkoitetaan eikä hänen kertomuksistaan välitetä tai ei ymmärretä? -- Sossut eivät ymmärrä suomenkielisiä sanoja samoilla merkityksillä kuin me muut. -- Ei kai sossu petä toista sossua. No ei, ettei hänelle tulisi potkuja. -- Tämän lisäksi he saavat huostaanotoista rahaa kaupungilta ja vanhemmilta. Se jatkuu niin kauan kuin laki suojelee sossuja mutta ei vanhempia. Miltähän meistä nyt tuntuu, kun olemme vanhempia ja lainsuojattomia? -- Kukaan perheestämme ei ole pyytänyt sossuilta mitään. Silti ne tulevat koteihimme haukkumaan meitä, hajottamaan perheemme ja eristämään lapset biologisista vanhemmistaan. Sen lisäksi he saavat siitä palkkaa. Minkälainen vääryys, saada palkkaa kiusaamisesta. -- Tiedän mihin ammattiin koulukiusaajat päätyvät jättäessään lapsuuden taakseen. -- Lopulta ihmetellään, mistä ne perhesurmat ilmaantuvat, kun asioista ei saa edes puhua. -- Lopuksi hyvä vihje: Antakaa anopillenne porttikielto. Koskaan et voi tietää kuka aivopesee anoppisi.