Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

jänishousu
Vieras

/ #481

02.01.2011 15:12

Ei kai, mutta sikäli kun olet MG:llä töissä, niin kuntalais-nimimerkin käyttö vähän vähentää uskottavuttasi. Mutta mikä minä nimetön jänishousu olen ketään neuvomaan.

Mutta virkistävänä välipalana piiri pieni pyörii torniolaisessa päätöksenteossa. Anteeksi jos vatvon tätä jonkun mielestä jo moneen kertaan käsiteltyä asiaa. Tämä kuitenkin valkeni minulla vasta eilen, vaikka olen itsekin asiasta kirjoittanut jo kauan sitten. (http://www.adressit.com/keskustelu/11352/start/300#314) Pitäisiköhän vaihtaa nimimerkiksi hidasälyinen:)

Pojat veivät kunta-aloitteensa ennen ratkaisevaa kilpailutuskokousta Sote:n puheenjohtajalle Palosaarelle, joka samalla on kilpailutusta valmistelleen työryhmän jäsen. Hän ohjasi viemään aoitteen KH:lle. En löytänyt mistään pöytäkirjasta merkintää, että KH olisi käsitellyt aloitetta. Eli kävikö niin, että KH:n puheenjohtaja Pelttari, joka samalla on kilpailutusta valmistelleen työryhmän pj, lähetti omalla päätöksellään aloitteen takaisin Sotelle. Tällöin päätös kilpailuttamisesta oli jo ehditty tehdä.