Kannabis lailliseksi

Kahvilan pitäjä

/ #3789 Hei nyt kansa!

15.08.2012 19:22

Mitä me turhaan enää odotellaan, eiköhän se ole jo kaikille selvä: Kannabis lääke ja päihde käyttöön on laillistettava! Otetaan yrtistämme kaikki irti ja näytetään rohkeina sisukkaina Suomalaisina oikeaa mallia muulle maailmalle. Kerätään laittomat rahat pois rikollisilta ja pelastutaan velka tilanteesta kannabiksen tuomilla vero ja turisti rahoilla. Suomi on loistava maa, mutta ärsyttää kuumotella suotta virkavaltaa harmittomana hampun pössyttelijänä. Jos haluan hankkia elantoni viljelemällä kannabista sekä myymällä sitä kahvilassa rehellisesti veroja maksaen, kenelle siitä muka harmia koituu? Alkoholinkin kulutus luultavammin laskisi sillä ihmisten ei ole enää pakko viettää viikonloppuna aikaa juottoloissa päihtyäkseen vaan saa valita itselleen ja keholleen turvallisemman sekä rauhallisemman ratkaisun! Lopettakaa vaarallisten kemikaalien syönti mitä lääkärit tyrkyttää, kannabis on nimittäin oiva lääke myöskin kivun lievitykseen. Kannabis täytyy julistaa täysin lailliseksi!