VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

vaeltaja

/ #4559

30.08.2012 13:16

4558 Niin tuli mitta täyteen silloinkin, mutta kukaan ei kyseenalaistanut sitä etteikö omasta pihasta tai eläimen kimpusta saanut sutta ampua. Päin vastoin karhunkaatajahan oli koko kylän sankari. Nykyisin tämä suojelu perustuu ihan unikuviin jota Euroopasta vielä kannustetaan. Katsotaan elokuvia jostakin villistä Kanadasta jossa karhutkin tulee osingoille jos ihminen paistaa makkaraa nuotiolla. Kyllähän meillä eletään ihan eri mittasuhteissa erämaiden kanssa kuin esim. Kanadassa. Sitten kun susien pitäisi elää sisä-Suomessa. Missä ne sellaiset sisä-Suomen erämaat ovat missä sudet elävät kaukana ihmisistä. Vaikuttaa joskus ihan lasten haihattelulta, sillä sisä-Suomen metsät ovat ihan yksityisten talousmetsiä eikä mitään luonnonsuojelualue. Miten niistä yleensäkkään joku RKTL voi yksin päättää. Kyllä kaikki tälläinen kaatuu omaan mahdottomuuteensa, mutta onko sitä nyt pakko tehdä kaikki vaikeimman kautta. Yleensäkin eikö nyt jo pitäis huomata että ihan vanhanaikaisesti voidaan vielä syödä Suomalaista leipää huomennakin kun lopetetaan turhat hourinat.