Yksikin lapsimurha on liikaa

T.B.82.

/ #438 Re: Touko Turkki

04.09.2012 11:53

#413: - Touko Turkki 

 

Minä olen järkyttynyt. Olen itse kahden lapsen äiti ja olen miettinyt mikä saa ihmisen tekemään tälläistä raakuutta. Voin kuvitella kuinka tämä viaton lapsi on huutanut elämäänsä APUA. OLEN SITÄ MIELTÄ KUN OLEN NYT SEURANNUT MAAILMAA KAIKKEA TÄTÄ ELÄMÄÄ. Me elämme pimeydessä jossa ei ole säälia ei edes lapsia kohtaan. Täällä ei ole kukaan turvassa. YHDEN RATKAISUN LÖYSIN? JUMALAN.Jumala on ainut kuka voi auttaa ja kuka voi varjella. olen itkenyt tuon tytön puolesta ja huutanut jumalan puoleen ja pyytänyt että jumala varjele lapsia. Me aikuiset ollaan silti vastuussa lapsistamme meille on annettu tämä kallis vastuu. Lapsi on ikään kuin meidän aikuisten armoilla. MINÄ RUKOILLEN ETTÄ KAIKKIEN LASTEN PUOLESTA ETTÄ HERRA VARJELEE JA NATAA NÄITÄ SUOJELUS ENKELEITÄ. MINÄ MYÖS ANNAN TEILLE KAIKILLE TÄÄLLÄ KÄVIJÖILLE JA OLIJOILLE VASTUUN KANTAA HUOLTA PERHEESTÄÄN JA LAPSISTAAN.  

TOUKO TURKKI SINULLE HALUAN SANOA OLET AJANUT ITSESI SYVÄLLE PIMEYTEEN OLET TUHONUT ELÄMÄSI. SEN SINÄ JO TIEDÄTKIN MUTTA MUISTA KERRAN TULEE AIKA JOLLOIN MAKSAT TEKOSI JA LUOJALLE KIITOS EERIKA ON TAIVAASSA ILMAN KIPUA JA TUSKAA.