Kannabis lailliseksi


Vieras

/ #3829

17.09.2012 20:25

Naurattaa ihmiset jotka puhuvat, eivätkä tiedä mistään xP

En tiedä johtuuko se siitä, mitä minullekkin joskus koulussa valistettiin. Näytettiin oikein kuvia kannabiksen käyttäjistä... oli aika järkyttävää näkyä - mutta nyt näin vanhempana ymmärsin, että kuvat olivatkin heroiiniriippuvaisista tai sekakäyttäjistä, ei kannabiksen polttelijoista. Sanottiin, että lennän kuin lintu kuin kannabista poltan.. Maassa on pysytty ja maan tavalla.

Säälittää ihmiset ketkä juovat itsensä 2-3 promillen humalaan, hakkaavat ja riehuvat kaupungeilla.. ja kertovat, että kannabis tuo lisää ongelmia? TÄH? :D Siis ei jumalauta, oottekko te tosiaankin noin tyhmiä? Oletteko koskaan miettineet, että terveellisemmällä päihteellä, joka ei aiheuta agressioita tai sekaavaa tilaa olisi paljon parempi vaihtoehto kuin tämä myrkky mitä tarjoillaan pullossa. Tiedän, että joku siellä nyt alkaa pätemään jo, että kyllä minä olin aivan sekaisin. No kyllä varmasti, kun poltat helvetin hyvää kukkaa todella paljon, vaikka kehosi ei siihen ole tottunut. Aivan varmasti tulee pahaolo ja pää tuntuu vähän sekaiselta, mutta kannabiksen todellinen vaikutus on kaukana SEKAVASTA olotilasta.

En ole ryypännyt nyt 5 vuoteen, koska olen erittäin agressiivinen kännissä ja saatan tehdä mitä mieleen juolahtaa. Kun siirryin kannabikseen en ole enää sekoillut kaupungilla, olen asettunut aloilleni, löytänyt elämän, sekä naisen kenen kanssa voin viettää aikaa.

Alkoholi on perheiden pahin vihollinen. Omat vanhempani erosivat ryyppäämisen takia, pahoinpitelyä yms. Minusta tämä litku pitäisi kieltää lailla tai ainakin rajottaa sen käyttöä... Nimittäin se on monta kertaa vaarallisempaa tavaraa kuin kannabis ja se, että alkoholiin voi kuolla - tai ylipäätänsä tappaa jonkun. Enpä ole kannabiksesta vielä kuullut, että joku olisi tehnyt jotain tyhmää ja tapattanut jonkun.

Miettikää te oranvanpyöryläiset pullaa mössöttävät pasknaamat vähän kuinka tekopyhiä paskoja olette. Minulla ei ole teille muuta sanottavaa, kuin se, että häpeän teitä. Maata kuuluu rakastaa ja orgaanisia aineita kaikkien teollisten paskojen sijasta käyttää.

Word.