Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #3290

21.10.2012 00:59

VÄKEVÄ EKSYTYS

"Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: 'Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.....Ja monta väärää profeettaa nousee ja he eksyttävät monta" (Mat.24:4, 11).

"Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu s*atanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen" (2.Tes.2:1-7).

Ensimmäinen asia, jonka Jeshua antoi tulemuksensa merkiksi, on vakava varoitus eksytyksestä, joka on saavuttanut ja tulee saavuttamaan monet. Kautta historian on ollut eksyttäjiä ja eksytystä, mutta erityisesti lopun ajassa, Herramme tulemuksen ajan läheisyydessä, sielunvihollinen tulee tekemään kaikkensa, jotta hän saisi eksytettyä mahdollisimman monta ihmistä. Messiaan tulemuksen läheisyyden eksytyksen virtaukset tulevat olemaan niin kavalia, että monet valituistakin ovat vaarassa joutua eksytysten lumoihin (Mat.24:24).

S*atana tekeytyy valkeuden enkeliksi

"Jospa kärsisitte minulta hiukan mielettömyyttäkin! Ja kyllähän te kärsittekin. Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen. Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan. Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte."

"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse s*atana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei siis ole paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen" (2.Kor.11:1-4, 13-15).

HUOMATKAA EM!

S*ATANAA TEKEYTYY VALKEUDEN ENKELIKSI.

OBAMA EI TEKEYDY VALKEUDEN ENKELIKSI (USKOVAKSI KRISTITYKSI). HÄN ON NIMELLISESTI PROTESTANTTI, MUTTA EI USKOVA, EIKÄ EDES VÄITÄ SITÄ OLEVANSA.

ROMNEY TAAS TEKEYTYY VALKEUDEN ENKELIKSI. HÄN VÄITTÄÄ OLEVANSA KRISTITTY, VAIKKA ITSEASIASSA ON MORMONI"PIISPA" JA ON ANSIOITUNUT NIIN ETTÄ ON SAANUT VIHKIMYKSEN YHDESSÄ MORMONIEN KESKUSTEMPPELEISTÄ JA ON SIIHEN RIITTIIN KUULUEN SAANUT MYÖS MORMONIEN PYHÄT, SALAISET ALUSVAATTEET, JOISTA EI SAA EDES KERTOA KULTIN ULKOPUOLISILLE.

MORMONIUSKONTO EI OLE KRISTILLINEN. ROMNEY EI OLE KRISTITTY. KULTIN PERUSTAJAN ILMESTYKSET JA MORMONIKIRJA OVAT KULTIN MUKAAN RAAMATUN YLÄPUOLELLA OLEVAA ILMESTYSTÄ, JONKA MUKAAN MORMONIKULTTI ON AINUT OIKEA USKONTO.

EKSYTYS TARKOITTAA SITÄ, ETTÄ LUULEMME JA USKOMME JONKIN OLEVAN AITOA, KOSKA SE TEKEYTYY AIDOKSI.
EKSYTYS JÄLJITTELEE AITOA. EKSYTTÄVÄ USKO JÄLJITTELEE KRISTINUSKOA, JA VÄITTÄÄ OLEVANSA KRISTILLINEN USKO.
EKSYTTÄVÄ OPPI JÄJITTELEE KRISTINUSKOA. EKSYTTÄVÄN USKON KANNATTAJAT JÄLJITTELEVÄT KRISTUKSEN SEURAAJIA, JA VÄITTÄVÄT OLEVANSA SAMAA PERHETTÄ.

OBAMA EI OLE EKSYTYSTÄ. KUKAAN EI USKO, ETTÄ HÄN OLISI AITO KRISTITTY JEESUKSEN SEURAAVA. OBAMA ON AIDOSTI ERI PERHETTÄ, EI-USKOVA.

USKOOKO JOKU KRISTITTY, ETTÄ OLEMME SEURAAMASSA SAMAA JEESUSTA MORMONIEN KANSSA? SE ON EKSYTYSTÄ.

EKSYTYKSEN TUNNUSPIIRRE ON SIINÄ, ETTÄ SITÄ ON VAIKEAA EROTTAA AIDOSTA. SE VOI JOHTAA HARHAAN JOPA VALITUT, SANOO RAAMATTU.

VAROKAA EKSYTYSTÄ.

VAROKAA NIITÄ JOTKA JÄLJITTELEVÄT JA ESITTÄVÄT KRISTITTYJÄ.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…