Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

jänishousu
Vieras

/ #546 Re: mielipiteitä vaan

13.01.2011 22:55

#544: - mielipiteitä vaan

Ei sitä ole ollenkaan hankala kuvitella. Lautakunta on todennäköisesti kuullut juuri sen, mitä on halunnutkin kuulla.

Eli ei ole mitään syytä huoleen. Palvelun käynnistyksessä on vain ollut pientä alkukankeutta. Työaikarikkomukset ovat väärinkäsityksiä, kyse on ollut varallaolosta. Ja uusi autokin on tulossa - toinen jo saatiinkin.

Ja kun näin hyviä vastauksia on saatu, niin mitäpä niitä turhilla kysymyksillä kyseenalaistamaan. On helppo unohtaa, mitä esimerkiksi Matin ja Juhan viesteistä näkee. Pitkissä vuoroissa ei ole ollut kyse varallaolosta, autot ja paikallistuntemus sekä epäpätevä työntekijä selvästi rikkovat sopimusta ja lisäksi palvelun taso on notkahtanut.

Nämä ovat tietysti vain arvailuja - en ole ollut kärpäsenä katossa. Lautakunan jäsenet voisivat tietysti kertoa miten asia on todellisuudessa mennyt. Ovat vain olleet kovin hiljaisia viime aikoina.

Tämän kuulemisen ansiosta lautakunta voi näyttää hoitaneensa velvollisuutensa valvonnassa, siinäkin hyvä syy olla tyytyväinen.

Eli olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että päästäksenne asiassa eteenpäin, tarvitsette taaksenne jonkun rohkean päättäjän hoitamaan asiaa. Miettikää esimerkiksi, miksi tämä asia ei näy lautakunan esityslistassa.