Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Homma haltuun

/ #478 Talvivaaran toiminta lopetettava

09.11.2012 16:26

Yhtiö uskottelee asioitten olevan hyvällä mallilla, miten läpinäkyvää yhtiön toiminta onkaan ja on ollut ihan alusta alkean.. Kauhistelen miten asiat ovat tällä mallilla ja miten ei osata ottaa opiksi jo tapahtuneesta.. Yhtiö jatkaa vain porskuttamista ja salkkumiehet rikastuu! Mitähän seuraavaksi, pelkään vain pahinta.. Näin sitä vain tuhotaan puhdasta, kaunista ja perintekkäistä sukumaitamme, jo isoisätkin kääntyvät leposijoissaan.. Puhutaan vain hyvistä puolista, työpaikoista ja sen sellaisesta, entäpä kolikon kääntöpuoli, emme voi väittää tämän kaltaisen toiminnan olevan ainakaan hyväksi luonnolle ja veikkaampa tulevaisuudessa asioiden tätä menoa paisuvan jo niin pahaksi, että saamme kainuuseen uuden area 51.. Voin kivenkovaan väittää, ettei YHTIÖ ole tehnyt mitään kongreettista lähivesistöjen MYRKKY päästöjen pienentämiseksi, näin sateisen kesän jälkeen pitoisuudet ovat silkalla tuurilla laimentuneet..