Varekallion Tuulipuisto

-jupe

/ #14 OLISIKO IDEAA?

12.11.2012 13:18

Kaikki haluaa käyttää energiaa mutta kukaan ei halua että sitä tuotetaan lähistöllä...Onhan tuo varmasti mukavempaa kuin että teille laitettaisiin ydinvoimala,hiilivoimala tms. Itse ainakin kannatan mallia missä myös tuulivoimasta paikalliset hyötyisivät ja näin kannattaisivat..eli kaikille paikkakuntalaisille ainakin sähkö omakustanne hintaan ja valtiolta samanlaista tukea/jobbausta kuin ydinvoimaloihin eli osallistuu tuulivoimaan jotta yritys voi esim.antaa kiitokseksi tuulipuistosta esim.paremman vanhustenhoidon/hoitokodit,uuden terveyskeskuksen,urheiluhallin tms.Tietysti se olis mukava jos se olisi jossain muualla jne...sitäpaitsi tuo on ihan oikeasti paikallisillekin työlistävä asia koska noiden pystyttämiseen
tuskin tulee halpatyövoimaa.Yksittäinen tuulivoimala on sen verran pienempi projekti kuin esim.ydinvoimala...esim.Tanska on hyvä esimerkki miten saadaaan tuulipuistot kaikia osapuolia miellyttäväksi,tuottavaksi ja kaiken lisäksi ihan oikeasti halpaa ja täysin puhdasta energiaa..ASIA ON KUITENKIN HYVÄ JOTEN PAREMPI OLISI TEHDÄ ADRESSI SIITÄ KUINKA TEIDÄN PITÄÄ SAADA SÄHKÖ OMAKUSTANNE HINTAAN JA JOS TUULIPUISTO TULEE NIIN SAADA SIITÄ PAIKALLISILLE RIITTÄVÄ ETU..NYTHÄN SIINÄ NÄHDÄÄN HAITTOJA JOTKA EIVÄT OLE IHAN NIIN PAHOJA(suosittelen käymistä tanskassa ym.) MUTTA TOTTAHAN KAIKESSA ON HAITTANSA JA HYÖTYNSÄ..TOIVON ETTÄ PYSTYTTE JA SAATTE EDUT SUUREMMIKSI..SAATTE ELÄÄ TERVEELLISESTI JATKOSSAKIN...TOISTA SE ON ESIM. TALVIVAARASSA.