Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Pirkka Keskinen
Hämeenlinna

/ #73 Luetun ymmärtäminen..

28.08.2007 16:32

"Ei ole paras hallitusmuoto minusta varsinkin kun juuri tälläistä pedofiili jne...mahdollisuutta tukee."

Niin, vai tukeeko sittenkään? Juuri tällaiset tapaukset osoittavat mainiosti demokratian toimivuuden: vaikka pedofiilipuolueen voikin perustaa, se ei saa käytännössä minkäänlaista kannatusta, eikä mitään haitallisia lakimuutoksia pääse edes vireille.

"Ja minusta on omituista että näinkin sairasta aihetta puolustetaan. mielipiteenvapaus jne jne... siis ei näin."

Olen lukenut kaikki kommentit tähän asti, ja voin todeta, ettei juuri kukaan kirjoittajista ole puolustellut pedofiliaa millään lailla. Ne jotka eivät allekirjoittaneet adressia, tietävät demokratian toimivuuden käytännössä ja eivät siksi katso tarpeelliseksi kieltää mitään puoluetta perustettavan, riippumatta sen aatteista tai moraalisuudesta. Lopultahan kuitenkin kansa päättää.

"Ajatelkaa niitä lapsia jotka joutuu kärsimään..."

Miksi kukaan joutuisi tästä kärsimään? Hollantiin on vain perustettu puolue, jonka kannatus on käytännössä nolla. Mikään ei tämän johdosta tule maassa muuttumaan.

Noihin telepatiajuttuihin nyt en edes viitsi mitään kommentoida..