Stop eläinsuojeluterrorismille.

/ #36 Re: Tukiaiset pois karjankasvattajilta

23.01.2011 16:45

#35: eläinraukat - Tukiaiset pois karjankasvattajilta

Jahaas,millä tavalla 2 eri asiaa.Ja millä elukoilla on ahdasta , mikä on riittävä tila??Virikkeitä on pakko nykypäivänä olla samoin pahnaa.

OE-videoihin viitaten on pakko sanoa että miksi ne PAHIMMAT kuvat on kuvattu stillkuvalla eikä videolle,täh,ni,niin kuin niitä käytetään maittenkin välillä ja ties missä ne on kuvattu.Digivideon saa aika helposti manipuloitua niin että teidänkin kämpässä voisi näyttää kituavia elukoita olevan omassa ulosteessa,käsittelyohjelmia tämmöiseen on jo tätä päivää kaikkien saatavilla.

Kuvaukset olivat tehty karstulankin tapauksessa moneen otteeseen ,miksi ei heti oltu soitettu eläinlääkärille tai poliisille.koska asia on näin kauttaaltaan ei voi muuta kuin todeta että kuvaajat ovat itse syyllistyneet eläinsuojelurikokseen ja jos viranomaiset olisi kutsuttu heti olisi jääty kiinni valehtelemisesta ja ehkä väärään ilmiantoon,sekä mediaarvo olisi ollut olematon.kehuuhan OE-kotisivuillaan kaikkien aikojen isommasta mediatempauksesta juhlanumerossaan.Että please älä viitti edes alkaa.Rikollisia suurin osa,itse pitävät sitä kansalaistottelemattomuuteena,toiset pelkästään oikeutettuna.Ja osa jopa kuvittelee palkitsevana josta kuuluisi saada kehut.

Se että syyllistät maajusseja  kauttaaltaan ja jatkuviksi rikollisiksi todistaa jo sinun tietämättömuuden eläinten käyttäytymisestä ja tuottajana olemisena.Se on nyt vain niin että ei ole kyse eläinten hyvinvoinnista vaan pelkästään että saadaan julkisuutta ja pästään isäntien kukkaroille tavalla tai toisella.