Stop eläinsuojeluterrorismille.

Vieras

/ #57 Ehkä jonkin sortin kapitalismi

24.01.2011 21:33

synnyttää tätä terrorismia, liian helppo elämä ja turhautuminen? Eläinten hoidosta on tarkoitushakuisesti annettu väärä kuva. Vastaavaa materiaalia saataisiin mistä tahansa elämän alalta, perheistä, vanhainkodeista, sairaaloista jne. tunkeutumalla yöllä kuvamaan. Suurissa karjoissa on joka hetki joku sairas eläin, aivan kuten ihmispopulaatiossakin. Olenkin sanonut useammalle, jos tällaista materiaalia halutaan ja tarvitaan, voin kuvata sitä itse, en tiedä ketä se hyödyttää? Onko se tämänpäivän hupia? Tositeeveetä, näin se eläin sairasti,näin sitä hoidettiin, sitten se parantui tai kuoli.

Henkilökohtaisesti, en aio antaa valtaa, en eläinterroristeille, enkä ammattitaidottomille virkamiehille.

Virkamiestenkin käyttäytymisessä on ollut todella asiattomia tapauksia. Entä jos herkempi ihminen päättää lopettaa oman elämänsä painostuksen alaisena, eikö kysymys ole kuolemantuottamuksesta?

Maailmaa uhkaa suunnaton ruokapula, ehkä on syytä perustaa naamakirja näille terroristeille, jotka huolehtivat omasta ruoastansa sitten tulevaisuudessa.