Stop eläinsuojeluterrorismille.

Vieras

/ #102 Eläinaktivistit edesvastuuseen ja syynin

25.01.2011 23:18

-ne jotka syyllistyvät laittomuuksiin rikoslain puitteessa
-järjestöt jotka saavat yhteikuntavaroja ja niiden jäsenet jotka syyllistyvät edellämainittuun rikoksiin yhteiskunnan osarahoituksilla näiltä pitää saada tuet pois ja saada edesvastuuseen.
-kansalaiskiihkoilua ammattikuntaa vastaan,(onhan jopa homppeleilla oikeudet)
-luokitella radikaalimmat järjestöt terroristileimalla ja syyniin (puhelut,netti,ym valvonta)
-kovemmat tuomiot

Minä vaadin näitä koska olen itse joutunut uhriksi ja näiden takia työtön lähes vuoden,pahaa jälkeä ja tuhoa aiheuttaen,taloudellisesti lähes 80 t.eur menetykset.
Näin ollen en tunne armoa en sääliä näitä kohtaan.Ensimmäisellä kerralla kävi näillä säkä mutta toisten ei varmasti käy.Säkä taisi olla kuin ei polut mennyt ristiin ensimmäisellä kerralla minulla muuten kirjoittelisin tätä varmaan vankilasta päin.
Koko perheemme sai kärsiä,turha niiden on edes yrittää selittää seltyksiään.
Olen ottanut sydän asiakseni tuhota nämä terroristit viimeiseen hengenvetooni.
Kukaan ei voi ymmärtää näitä kuvamanipulaatiota kansalaistottelemattomuutta harrastavien experttien toimintaa,ainakaan meidän ystäväpiirissä.
Keskustelufoorumissa neuvovat Oikeutta eläimet sivuilla ottamaan kättäpitempää mukaan ,isännät ovat uhanneet väkivalla,samoin tekevät pilkkaa sekä oikeussysteemistä että meistä tuottajista.
Tulee junnuille kallis reissu,ei se muutama kymppi sakkoa niinkuin k.foorumissa neuvotaan.
Että totta hitossa olen vihainen ,olen ollut jo yli vuoden verran,ja varuillaan vähäunisena vahtaamisesta ja mieliharmista, eläinrakkaana ja ammattiani rakastaen jo 30 vuotta(14v aloittaneena isäni kuoltua syöpään) ,ja nyt pitäis hävetä olla tuotantoläinkasvattajana,meillä on nykyään pelkkiä velvollisuuksia ei oikeuksia.

Toivon työrauhaa ja että ammattivalintaani en joudu katumaan,se on sitten toinen asia mitä seuraava sukupolvi haluaa,mutta ei varmaan nuorisoa kiinnosta ja en kyllä vaadi ja suosittele näillä näkemin sukupolvenvaihdosta,itse saavat aikanaan päättää.

Että imetköön parsaa ja juotkoon soijamaitoa mun puolesta ei jaksa enää kiinnostaa pätkääkään kuin jo omat jalostuslaitoksetkin pitävät meitä narreina ja renkeinä.