Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

teemu syvänen
helsinki

/ #86 Miettikää ennen ku kommentoitte.

10.09.2007 16:00

Luulen että adressin tekijällä on ollut ihan tarkoitus tässä niinkuin Henrik Laxillakin, Suomen europarlamentaarikolla. Lukekaa ja ihmetelkää: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706266280668_uu.shtml

Te tietämättömät , jotka tuutte laukoo tänne turhia/tyhmiä ajatuksianne nuuskasta miettikää vähän ensin. Esimerkiksi nämä jotka sanovat että Suomessa on jo tarpeeksi huumeita. Mitäpä jos nuuska voisi olla vähemmän terveydelle haitallinen nikotiinin lähde kuin tupakka? Ei ole todistettua, että nuuskasta koituisi terveydelle mitään vakavia haittavaikutuksia. Sitä kuuluisaa maalaisjärkeä saa käyttää ennen ku tulee tänne kirjottamaan lapsellisia kommentteja ilman kokemuksia. Itse allekirjoittaisin adressin vaikka tuhat kertaa jos tästä olisi jotain hyötyä. Nuuska kiellettiin koko EU:ssa, ja en usko kuitenkaan että tällä adressilla olisi vaikutusta näin isoon tahoon.

Nuuskalla voitaisiin pelastaa monia viattomia raittiita ihmisiä tupakan haittavaikutuksilta, jos ollaan avarakatseisempia. Passiivinen tupakointi tappaa jatkuvasti ihmisiä liikaa.

Itse olen jo käyttänyt nuuskaa puoli vuotta, ja lopetin tupakoinnin sen takia. Miettikää jos nuuska olisi laillista Suomessa, ja koko EU:ssa kuinka monia ihmishenkiä pelastuisi kun muutkin tajuaisi tämän?

Vielä nuuskan koostumus pähkinänkuoressa: Vettä ja tupakkaa suurimmaksi osaksi. Yhteensä noin 90 prosenttia koko nuuskasta. Loput ovat suolaa ja random juttuja mitkä on käynyt ilmi täällä jo.

Peace out ja käyttäkää järkee.

PS: vois vaikkapa laittaa 3millii röda lackettia huuleen ;)