Stop eläinsuojeluterrorismille.

Popsin popsin porkkanaa, älynkin se kirkkaaksi saa : )
Vieras

/ #122 Re: Re: Vinkkejä vihaisille tuottajille

26.01.2011 19:49

#93: Vieras - Re: Vinkkejä vihaisille tuottajille

Ei niillä, joilla on puhtaat jauhot pussissa tarvitse mitään pelätä. Nehän ne pelkäävät ja uhoavat agressiivisesti, jotka joutuvat jotain peittelemään ja pelkäämään.  Myös tässä ketjussa verenhimoisimmat viestit ovat juuri tuottajien kirjoittamia, se pistää kyllä miettimään...eihän sitä saisi eläimilleen kostaa, jos ei muulla tavalla leipäänsä pysty hankkimaan kuin pitämällä huonosti eläimiä ja jopa kiduttamalla.

Perustellut ja sivistyneet viestit ovat juuri meidän hihhuleiden kirjoittamia. Ja ps. en minä soijaa  ja kasviksia niden  ravintoarvon takia juo/syö. Syön ja  juon ihan siksi, että en halua tukea teidänlaistenne ihmisten elinkeinoa millään tavalla, ennen kuin te huolehditte eläimistänne, jotta meidän ei tarvitsisi niistä olla näin huolissaan. Harmi - mutta näin se on.

Ps. Isäni on 7o-vuotta, vanhan kansan rehellisen luonteen ja moraalin omaava elämää kunnioittava ja sivistynyt ihminen joka rakastaa eläimiä ja kunnioittaa ja hoitaa niitä. HÄn käy metsällä ja isän metsästämää hirveä minä kyllä syön, sillä se on aivan eri asia, kuin se liha, mitä te tuotatte.