Stop eläinsuojeluterrorismille.

Make my day
Vieras

/ #163 Re: Eläinsuojelua?

28.01.2011 04:44

#162: " sikatehtailija " - Eläinsuojelua?

Kutakuinkin näin ne toimii,käyttävät vielä työkiireitä (kevät tai syys tai rehunteko -kiireet aijat) hyväksi.Sekä ilmastoa esim. lumipyryä ei jää jälkiä, pakkasella ei jää sormenjälkiä jne.Hallitsevat todellakin effektien luonnin kuvaamaansa ympäristössä ,kuvauskulma,etäisyys,valoisuus jne.

Rehukuski kertoi että jo 2004 oli täällä käynyt 4 -aikaan sikalassa vieraita,ensiksi hän luuli pimeässä isäntäväkeä olevan sikalassa ja huikkasi että moi mikä's nyt on,hahmo oli ottanut jalat alleensa ja juossut tuntemattomaan ja rehukuski oli säikähtänyt pahemman kerran,niin että oman sanomansa mukaan meinas tulla  housuihiinsa.

Ja on täällä käyty tietokoneita säätelemässä ,mm karsinoihin missä on rehuventtiilin kohdalla 30 kpl sikaa oli lisätty 60 sikaa lisää,ne uivat ruassa kuin ruokinta alkoi,rehuhuoneesta putken jatkomuffeja ruvattu auki niin että kuin pummppu käy niin paineella pitkin huonetta ja 30 cm rehunestettä lattialla ja koko päivän työ siivoomisessa edessä.

Ei tämmöset asiat ainakaan paranna asiaa eläinten kohdalta ja sitten ihmetellään vielä isäntien agressiivista kirjoitteluja ja mielipiteitä, ei ne aivopestyt ymmärrä,ei ne halua ymmärtää ,mitä ne sitten valittais ja tekis jos ei meitä sais valittaa ja terrorisoida adrenaliinipotkun saadakseen.

Lässyttää sen ne osaa,mitään konkreettisia ehdotuksia tuotantoeläinten olojen parantamiseen näillä ei ole.