Stop eläinsuojeluterrorismille.

Vieras

/ #167 Päivä kerrallaan

28.01.2011 09:05

Taas nämä penteleen terroristit ovat saaneet pahaa aikaan,viimeksi Ylistarossa 9 tammikuuta ja todennäköisesti Jalasjärvellä samana yönä.Toivon todellakin että näillä ei ole vakuutettuna paikallisessa Lähivakuutuksessa tai Tapiolassa ,koska jos isännillä on vakuutustenmukasesti ovet lukossa ja näin ollen täyttävät vakuutusyhtiön vaatimukset ja itse rikkoen eläinsuojelulakia (joka pahimmassa tapauksessa tuo vankilaa tai sakot ja tukienmenetyksen) niin saattavat sanoa kummiskin että oli kyllä lukossa mutta rikos on tapahtunut ja jäätte ilman vakuutusta.Tunnetusti käytäntö on näyttänyt toteen että samoissa paikoissa pyrkivät käydä ja näin ollen riskinhallinollisista syistä sanovat vakuutuksenne irti.
Vaikka mitä isäntä tekee niin aina syyllinen on isäntä.
Mitähän virkavalta tekisi jos "oikeat terroristit tulevat kiusaa tekemään"kuin ei saada näitä muutamia kymmeniä räkänokkia jotka tekevät pahojaan laillisille elinkeinonharjoittajille tulomenetyksiä ja epävarmuutta sekä eläimet saavat kärsiä näitten asiantuntijoiden käydessä öisillä vieraillullaan.
Väittävät että eivät tee ilkivaltaa ja eivät levitä tautia,bullshit sanon minä.Eihän kukaan näe kolibakteeria(sikaruusua) tai vastaavaa kun hyppivät eläinsuojasta eläinsuojaan,toki jokunen kuva on suojavaatteiden kera mutta onko näitä vaihdettu joka kerta jolloin kuvaus tai commandoryhmän kymmenien tilojen vierailu jo herättäisi huomiota ja kiinnijääminen olisi selvästi isompi,suojapukuja olisi 30 kpl;n tilakäynnillä kolmelle terroristille on jo 90 pukua,tossua,lakkia,se jo herättää huomiota.
Näitä hihhuleita on jo eläinlääkäreidenkin joukossa ministeriössä asti.
Mediatempaukset tuovat rahaa, ainaisjäsenyys maksaa vähintään 250e Oikeutta eläimille yhdistykselle.Jos ne saavat sanotaan 1000 kpl uutta jäsentä niin jokainen lyhkäsellä matikalla laskekoon itse,varsin kannattavaa touhua.
Isännillä ei ole nykyään mitään oikeuksia vain velvotteita,Evira ,Ely;t ,kaikki ovat isäntien tilipussien perässä.Viimeisin Eviran letkaus ihmetyttää myös,Saksasta ei ole tullut dioxiiniä syöneitä eläintuotteita,sitten sanottiin että ehkä joitakin jalosteita on tuotu saksasta ja viimeisin oli juttu paikallislehdessä KPO ;n kanssa yhteisjuttu missä muumuassa Pouttulla on Saksalaia liha valikoimiissa mutta yhteisääneen vakuuttivat että ei se niin pahaa ole vaikka sitä syö enemmän myrkkyjä saa kalasta.
Mikähähän firma se taas hyötyi tästäkin jutusta,ei todellakaan Pouttu.Ja miten ne voivat vakuuttaa että munia ja sianlihaa ei ole niiltä alueilta kuin Saksalaiset itsekkään ei tiedä.Ei sialla ole eläinkohtainen tunnus niin että sitä voi seurata tarkasti makkarapaketissa ruokapöytään asti.
Kyllä nyt olisi korkea aika pistää asiota vaikka väkisin kuntoon ja MTK ja SLC saisivat rupea toimimaan niinkuin kuin muutkin liitot toimii,ei tämmönen peli vetele SAK;ssa tai missään muussa liitossa jotka edustavat edunsaajia ,maatalousdessa kurssi on ollut koko aijan alaspäin, varsinkin yksimahaisten kohdalla.
Lopuksi on todettava että autolla on mukavaa ajella kuin neljä ehjää pyörää vanteineen on alla mutta ottakaa puolipyörää pois niin johan kyyti muuttuu,Suomalaisilla isännillä on kauan jo ollut tässä byrokratian siunatussa maassa 3,5 rengasta ja kyyti on pomppuista,mutta pahinta on että oma väki kusee kintuille(teurastamot,liitot,media,neuvonta osittain,valvonta(hiustenhalkomista ei neuvoja),jne).