Turkistarhaus kiellettävä!

Matti Haapala

/ #182 Kaksinaamat!

30.01.2011 15:25

Turkistarhauksen tarkoituksena on myydä turkkeja. Ja niitä turkkeja tulisi saada myytyä hyvällä hinnalla. Jotta turkiksista saisi hyvän hinnan, tulisi turkiseläimen turkki olla hyvin. Jotta eläimen turkki voi olla hyvin, tulisi eläinkin olla hyvin. Ja tästä syntyy sykli eläinten hyvinvoinnille.

Minä en hyväksy sitä, että jotkut turkistarhaajat laiminlyövät räikeästi työnsä. Kuitenkin turkistarhauksen kautta me ihmiset voimme saada hyvät vaatteet ja asusteet. Myös turkiseläimille on paikka jossa ne voivat olla aiheuttamatta tuhoa luonnolle ja luonto niille. Minkit ovat sellaisia niljakkaita eläimiä, että ne ei anna kenellekkään armoa, vaan tappavat kaiken liikkuvan.

Ja jos jokin on julmaa, niin tietysti turkistarhauksen vastustaminen. Onko oikeasti niin hyvä mieli, että olette tehneet jonkun ketun elämän täysin mitättömäksi? Kettu parka on kasvatettu koko elämänsä häkissä hyvissä, keskinkertaisissa tai paskoissa oloissa ja viette tältä eläimeltä koko elämänsä tarkoituksen: Lämmittää jonkun ihmisen vartaloa. Te olette julmia paskiaisia!