VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #5133 Re: Kun sudet on tapettu, mitä tai ketä seuraavaksi?

27.01.2013 23:29

#5131: Eagle One - Kun sudet on tapettu, mitä tai ketä seuraavaksi? "Asiaa selvitelleitä virkamiehiä uhkailtiin, joidenkin virkavallan edustajien taas epäiltiin toimineen yhteistyössä salametsästäjien kanssa."

Katos kun jotkut virkamiehet näkevät läheltä, mitä sudet todella ovat. Näkevät vierestä kun raavas mies murtuu parhaan ystävänsä paloja kerätessä metsästä tai jopa itse kuuntelee hirvipassissa kuinka nämä metsästäjän parhaat ystävät kiljuvat surutonta huutoansa kun sudet repivät niitä hengiltä niin, että raajat paukkuvat irti. Samat virkamiehet näkevät kun lampuri keräävät lampaan raatoja kasalle tai onkivat syviin ojiin tai puroihin paniikissa hukkuneita porojaan.

Sitten on niitä virkamiehiä, joilla ei ole kokemusta susialueella asumisesta, sielä toimimisesta. Näillä virkamiehillä on se lakikirjan ja viherpropagandan juurruttama käsitys, että susien salametsästäjät ovat sieluttomia ja julmia tappajia, jotka tappavat kivuliaasti ja raa´sti huvikseen susia susivihan takia vailla mitään syytä siihen. Todellisuudessa nämä salametsästyksen seurauksena kuolleet sudet kuolevat suurella todennäköisyydellä nopeasti ja kivuttomasti liipasimen painalluksesta.

Hyvääkin tässä viranomais yhteistyössä ja resurssien yltäkylläisessä tuhlaamisessa on toki ollut. Nimittäin laajalti on ihmiset heränneet, että mitä ihmettä. Voisi puhua jopa jonkin asteisesta kansallis heräämisestä tässä asiassa. On tullut sellainen tunne, että nyt ihmiset ovat tajunneet vihdoin, että meidän on ryhdistäydyttävä ja pidettävä yhtä tai koko maaseudun ihmisiä viedään kuin litran mittaa. Kovinkaan paljon ei ruusuja ole tullut näille viranomaisille saatika susitutkijoille, jotka määrätietoisesti yrittivät hyötyä tilanteesta uutisoimalla lisää propagandaansa.