Vetoomus Tyks:n U-sairaalan tyhjentämisestä


Vieras

/ #19 Sairastunut

20.02.2013 08:57

Sain pahat oireet 2011 synnytys osastolla,Jossa jouduin olemaan huoneessa 12. 4pv.Huone joka on eniten homeessa, ja suljettu nytte. minulla oli vielä raskausmyrkytys. Nyt jälkeenpäin todettu MS diagnoosi Suomessa,Epäilty SLE,Aivoinfarkti ja autoimmuunitauteja.Saksasta kuitenkin kahden lääkärin mielestä Lymen Borrelioosi,Keuhkoklamydia,Ehrlichioosi. En ole ollut päivääkään terve lapseni saannin jälkeen, nyt olen 31.v.osaaikaeläkkeellä. Ja kokoeläkettä toivomassa. Osastolla nenäverenvuotoa, happisaturaatioiden laskua,päänsärkyä,Keuhkojen äkillinen kipeys,Silmät rähmivät ja olivat punaiset,saturaatiot paranivat heti kun pääsin pois synnärinosastolta.Selkäydin nesteessäni löytyi myös sienirihmaisia rakenteita,mutta lääkärien mielestä tullut näytteeseen mahdl ulkopuolelta.Olin jo ennestään sairas, ja niille tila on vielä vaarallisempi. Ja kamalinta että ensinmäiset hengenvedot lapsilla on huonoa ilmaa.Puhumattakaan henkilokuntaa joka oirehtii silminnähden, jotka ovat jokapäivä töissä U-sairaalassa.