Stop eläinsuojeluterrorismille.

/ #246 Re: tiedoksi

06.02.2011 12:23

#229: - tiedoksi

"Kuka tämä sälli Hannu Koivisto oikein on,joka rupeaa vaatimaan rankaistuksia näille rohkeille ihmisille, jotka toivat nämä järkyttävät kuvat koko Suomen kansan nähtäviksi."

Ei Koivisto tässä yritä olla missään tuomarin roolissa, ihmettelee vaan, miksi Suomessa ei puututa ja/tai rangaista rikollisesta toiminnasta. Jos porukka rikollisen toiminnan vastustajia tunkeutuisi yön pimeinä hetkinä koteihin, joissa on perhevälkivaltaa tai ilmoittaisi internetissä, ketkä ovat syyllistyneet insestiin ja antaisivat vielä GPS-koordinaatteina kotipaikan tiedotkin, niin koko valtakunta pöyristyisi lain omiin käsiin ottamisesta. Eikö niin? Millä tavalla tuo kaikki voi olla sallittua, jos kyse on eläimiin kohdistuneesta MAHDOLLISESTA lain vastaisesta toiminnasta? Ja siis huomio: mahdollisesta! Ketään näistä ei käsittääkseni ole ennen näitä "tutkimuksia" mihinkään sylliseksi todettu.

Ei minulla ole sikojen kanssa mitään tekemistä, enkä osaa ottaa kantaa siihenkään, missä määrin tällaista tapahtuu ja kuinka oikein tai väärin asiat siinä mielessä ovat. Sen kuitenkin tiedän, että lain ja tuomitsemisen ottaminen omiin käsiin on aina väärä (ja rikollinen) tie edistää asioita hyvään suuntaan. Sen tietää myös asiantuntevat eläimien hyvinvoinnin kannattajat.

Tämä Animalia ja Oikeutta Eläimille porukkojen tyttöjen ja poikien puuhastelu on sisältöä ja seikkailua elämäänsä hakevien ja todellisuudesta irtautuneiden elintasokakaroiden puuhastelua. Parinkymmenen vuoden kuluttua valtaosa heistä osastopäällikköinä naureskelee hyvän pihvin ja punaviinin ääressä, 'miten hulluja me olimme nuorina'. Muistamatta sitä, että saattoi pilata yhden rehellisen ja tosissaan ammattiaan harjoittavan yrittäjän elämän siinä samalla.