Paavo Väyrynen hyväksyttävä presidenttiehdokkaaksi!

Vaadimme Paavo Väyrysen asettamista presidenttiehdokkaaksi vuoden 2024 vaaleissa.

Tämä vaatimus perustuu siihen, että Suomen ja Viron Postien seurantatiedoista näkyy, että Paavo Väyrysen kannattajakorttikeräyksen vastauslähetykseen osoitettu pikakirje ohjautui Viroon ja luovutettiin siellä vastaanottajalle.

Selvää on, että tässä tapauksessa ei ole kysymys vahingosta eikä inhimillisestä erehdyksestä vaan tarkoituksellisesta toiminnasta.

Kyseessä ei ole pelkästään yhden lähetyksen ohjaaminen Viroon, vaan todennäköisesti sinne on ohjattu paljon muitakin lähetyksiä.

Pikakirjeistä jää seurantatiedot Postin järjestelmään – jota asiakas voi seurata - mutta vastauslähetyskirjeen ohjaaminen muualle ei näy asiakkaalle Postin järjestelmästä. Emme siis varmuudella tiedä, kuinka paljon kannattajakortteja on ohjattu muualle, kuin Postin kanssa sopimaamme vastauslähetysosoitteeseen.

Tästä syytä valitsijayhdistys on tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja pyytänyt poliisia tutkimaan asiaa. Kysymyksessä on myös iso periaatteellinen ja vakava kysymys: -Ovatko ulkopuoliset tahot pyrkineet vaikuttamaan Suomen presidentinvaalien ehdokasasetteluun ja vaalien tulokseen?

Mikäli näin on – miltä todisteiden valossa näyttää – niin kyse on vakavasta asiasta. Kysymys on koko Suomen vaalijärjestelmän ja poliittisen järjestelmän uskottavuudesta – laillisuudesta ja demokratiasta.

Tulevia presidentinvaaleja ei voida pitää laillisina, mikäli tutkimuksissa todetaan että kannattajakortteja on ohjattu tarkoituksella muille tahoille.

Koko vaalijärjestelmää on muutettava niin, etteivät väärinkäytökset ole mahdollisia.

Näillä perusteilla vaadimme, että Paavo Väyrynen hyväksytään ehdokkaaksi vuoden 2024 presidentinvaaleissa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Seppo Hauta-aho voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…