Upprop för samjouren vid Raseborgs sjukhus • Vetoomus Raaseporin sairaalan yhteispäivystyksen puolesta

HUS styrelse beslutar inom kort om samjouren ska bevaras vid Raseborgs sjukhus även i framtiden.

Vi står mitt i en social- och hälsovårdsreform som kommer att betyda stora förändringar när det nya västnyländska landskapet tar över ansvaret för stora delar av social- och hälsovården. Det är helt orimligt att köra ner samjouren vid Raseborgs sjukhus nu och föregå social- och hälsovårdsreformen. Vi vädjar därför till styrelsemedlemmarna i HUS att låta samjouren fortsätta.

------

HUSin hallitus päättää lähiaikoina Raaseporin sairaalan yhteispäivystyksen tulevaisuudesta.
Olemme keskellä sosiaali- ja terveydenhuollon uudistusta, joka tuo mukanaan isoja muutoksia, kun uusi länsiuusimaalainen maakunta ottaa vastuun suuresta osasta sosiaali- ja terveydenhuollosta. On kohtuutonta ajaa alas Raaseporin sairaalan yhteispäivystys juuri nyt ennen sosiaali- ja terveydenhuoltouudistusta. Vetoamme siksi HUSin hallitusjäseniin, että yhteispäivystys saisi jatkaa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Anita Westerholm voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…