Suoraa bussilinjaa 238 Leppävaaraan ei saa lopettaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Linja 238 lopetetaan!

2018-03-23 11:12:27

HSL:n hallitus käsittelee tiistaina 27.3. Pohjois-Espoon ja Leppävaaran linjastosuunnitelmaa. Esityksen mukaan yhteys Nuuksio-Nupurin ja Karhusuon alueelta Leppävaaraan muuttuisi vaihdolliseksi linjan 238 lakkautuksen myötä.

Kaikista muutosesityksistä ylivoimaisesti  eniten palautetta keräsi linjan 238 lakkauttaminen: adressin 1650 allekirjoitusta ja kymmeniä suoria yhteydenottoja. Tämä ei näytä vaikuttaneen HSL:n päättäjiin, joiden sähköpostit alla (virkamiehet ja hallitus).

Yritetään vielä takoa järkeä HSL:n kaaliin!

tatu.rauhamaki@gmail.com
, jaana.pelkonen@eduskunta.fi, sakari.rokkanen@eduskunta.fi, sirpa.hertell@vihreat.fi, alviina.alametsa@gmail.com, ville.ylikahri@gmail.com, kantolantarja@gmail.com, kingiantti@gmail.com, pekkasinisalo@hotmail.com, hanna.mithuki@helsinki.fi, kristian.rehnstrom@vantaa.fi, dennis.pasterstein@poliisi.fi, mika.helenius@iki.fi, siru.kauppinen@vihreat.fi, olli.isotalo@espoo.fi, suvi.rihtniemi@hsl.fi, tero.anttila@hsl.fi

HSL ei kuuntele yli 1600 espoolaista

2018-03-02 06:14:12

Adressin allekirjoittajille

HSL:n hallitus päättää linjastosuunnitelmasta 6.3. Esityslistan mukaan linja 238 lopetetaan. Nyt on syytä lisästä painetta espoolaisia hallituksen jäseniä kohtaan. Tässä sp-osoitteet:

Sirpa Hertell (vihr): sirpa.hertell@vihreat.fi

Antti Aarnio (sdp): kingiantti@gmail.com

Mika Helenius (kok): mika.helenius@iki.fi

Timo Rauhanen Nuuksio-seura ry

Tämä adessiivi sulkeutuu tänään 8.1. Klo 18.

2018-01-08 04:56:05

Adressissamme on nyt noin 1500 nimeä. Tämän lisäksi olemme keränneet yli 200 nimeä paperilistoilla. Kiitos kaikille tukijoille. Adressi toimitetaan HSL:n kirjaamoon. Siihen liittyvä kannanotto on jo luovutettu toimitusjohtaja Rihtniemelle.