Aurinkolahden peruskoulun oppilaat terveysturvallisiin väistötiloihin alkuperäisen suunnitelman mukaan

Aurinkolahden peruskoulussa Helsingissä alkaa peruskorjaus tammikuussa 2024. Alkuperäisen suunnitelman mukaisesti remontin aikaiseksi väistötilaksi oli päätetty osoitteessa Kukkaniityntie 2 sijaitsevat paviljonkirakennukset.

25.10.2023 on ilmoitettu, ettei väistötila tule toteutumaan remontin ajaksi suunnitelman mukaisesti, vaan muutto tapahtuu jo purkukuntoiseksi todettuihin Helsingin kielilukion entisiin tiloihin osoitteessa Kajaaninlinnantie 10. Helsingin kaupunki on ilmoittanut pitävänsä Kukkaniityntie 2:n paviljonkirakennukset tyhjillään.

Me allekirjoittaneet vaadimme, että Aurinkolahden peruskoulun oppilaat tulee siirtää remontin aikaiseen väistöön paviljonkirakennuksiin osoitteessa Kukkaniityntie 2 Helsingin kaupungin alkuperäisen suunnitelman mukaisesti, eikä heitä saa siirtää Helsingin kielilukion entisiin tiloihin osoitteessa Kajaaninlinnantie 10.

Lähde Helsingin kielilukion entisten tilojen tutkimusraportteihin: www.hel.fi/talotiedot -> Lukiot ja opistot -> Helsingin kielilukio -> Tutkimukset

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Outi Waltari voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…