SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Kommentoitu viesti

Karki Mertti
Inari

#7

15.12.2006 12:25

Hei haloo ihmiset Helppo se on rutista jos ei omista lemmikki sehän on tosi että ku susi on nälkäinen se ei mieti ketä syö tuon viattoman koira raukan paikalla olisi voinut olla vaikka jonkun teistä oma rakas lemmikki, vaimo, tyttö/poika ystävä äiti , isä tai joku muu sukulainen tai vaikka oma lapsi ajatelkaa sitä puolustaisitteko te siltikkin susia että ei niistä ole haittaa ei ne mitään tee kenellekkään hah... itse asun susi alueella ja se on ihan varma että jos sudet syö minun lemmikkini niin sen jälkeen jokainen vastaani tuleva susi on entinen susi!

Vastaukset

Pii

#186 Re:

2010-08-01 17:58:18

#7: Karki Mertti -

"itse asun susi alueella..." Muuta pois susialueelta jos niin ahistaa. Tässä taas näkee ihmisten tyhmyyden. Raivataan metsä pois ja rakennetaan siihen talo. Sitten kun sudet pyörii vieressä niin niistäkin on päästävä eroon. Kumpihan siinäkin alueella on ollu ensin, ihminen vai susi? Koko ajan pitää metsää raivata et sais uutta tilaa ihmisille ja ei ajatella sitä et ne eläimetkin tarvii sitä elintilaa. Ja jos sul on lemmikki niin pidä siitä huolta äläkä jätä sitä narunpäähän ulos niiden alkuperäiseläimien syötäväksi. Tää maapallo ei oo pelkästään ihmisille ja niitten lemmikeille/kotieläimille.

eläkeläinen H:gistä

#251 Re:

2013-02-14 10:40:23

#7: Karki Mertti -

Olisiko syytä näiden city-vihreiden suden ja karhun puolustajien muuttaa hetkeksi tuonne kehä kolmosen toiselle puolelle  itä-/ pohjois Suomeen lapsineen ja sitten lähettää aamun hämärissä lapset kouluun samalla kun on pihapiirissä näkynyt suden jälkiä??? Itse asun täällä H:gin ydinkeskustassa ja aikanaan liikenteen vuoksi saatoin lapseni muutaman kadun yli kouluun , joten ymmärrän hyvin ihmisten huolen siellä pohjoisessa. Autoja voi väistää ja odottaa sopivaa rakoa kadun ylityksessä, mutta miten metsätiellä suden tai karhun tullessa vastaan - miettikää hiukan!!!