Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

Vieras

#2851 Minäkään en ehdottomati allekirjoitaRe:

07.03.2011 14:45

#1: Lauri - -  

 Kannabiksen laillisuutta perustellaan esimerkiksi sillä, että rikollisten toiminta loppuisi. Kuinka kaunista, mutta lapsellista. Rikollisilla olisi vielä hyvä sauma ruveta myymään kannabista ja mitä tahansa huumetta kaikille niille alaikäisille, joille ei saisi lain mukaan myydä huumeita.

Lisäksi olen sitä mieltä, että mitä helpommin huumeita saisi käsiinsä, sen kätevämmin niihin jäisi koukkuun myös sellainen, joka nykyisin ei niihin edes törmäisi. Kaikki varmasti muistavat, miten kävi oluen juonnille, kun se vapautettiin ruokakaupoissa myytäväksi.

Vastaukset

joy sdongger

#2854 KUNINGASIDEA!!!!

2011-03-08 15:39:19


En tiedä, onko joku hoksannut tämän (luultavasti on) , mutta voisiko kannabiksesta jalostaa sellaisen lajin, joka lisääntyy nopeasti,kestää talven yli, kestää tuholaiset ja menestyisi muutenkin hyvin suomessa? Onko tälläistä lajia vielä olemassa, vai onko tämä jo vanha juttu? Ei tarvitsisi, kuin laittaa eri puolille Suomea kasvamaan, ja leviämään, ja vuosien päästä suuri osa suomea olisi yhtä kannabisviljelmää.

Kyllä, tiedän, että olen vain kakara, tyhmä, kummallinen mutta narkkari en ole. En ole koskaan kokeillut/käyttänyt muuta kuin kaljaa ja tupakkaa, mutta ei minulla silti mitään "huumeita" vastaan ole.

Vieras

#2874 Re: Minäkään en ehdottomati allekirjoitaRe:

2011-03-13 12:58:47

#2851: Vieras - Minäkään en ehdottomati allekirjoitaRe:

Onhan se vaikeaa saada rikollinen toiminta kannabiksesta pois, kun siinä kuitenkin pörrää niin suuret rahat, ja olet lisäksi ihan täysin oikeassa siinä, että kannabiksen myynti voisi jatkua alaikäisille, ihan yhtälailla niinkuin sitä myydään nyttenkin, paitsi että poliiseilta vapautuisi paljon resursseja kannabiksen laillistamisen myötä, jotka voitaisiin vaikkapa käyttää juuri sen estämiseen, ettei alaikäisten käsiin joutuisi kannabista ja lisäksi kannabis saataisiin valvottuihin tiloihin myytäväksi. Kannabista myydään ihan yhtälailla alaikäisille tälläkin hetkellä, niinkuin sitä saatettaisiin myydä sen laillistamisen jälkeenkin. Tietenkin.. Rahahan rikollisia kiinnostaa (; ei ikä..

Kannabiskoukku ? Hmm.. mikäs se sellainen on? Enpäs ole kuullutkaan... Kannabis ei edelleenkään hyvä ihminen aiheuta fyysistä riippuvuutta, vaan sen riippuvuus on esim verrattavissa siihen, jos joku ihminen jää vaikkapa seksiin koukkuun (tosin siitä voi kyllä tulla fyysisiä oireita...) En ole koskaan kuullut kannabiksen aiheuttavan fyystistä riippuvuutta. Itse poltin 2v kannabista joka päivä ja lopetin kuin seinään.

Ja myöskin itse varmasti muistat sen minkälaistsa oli, kun viina oli kieltolain alaisena (; ? Eihän sekään kieltolaki toiminut... (: