Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Kommentoitu viesti


Vieras

#101

31.05.2013 09:41

Tutkimus osoitti kilpirauhaseni toiminnan hidastuneen.
Lääkäriltä tiedustelin, mitä voisin tehdä kilprauhasen toiminnan palauttamiseksi.
Lääkäri totesi, että laitetaan labrat 2kk.n päähän ja aloitetaan lääkitys.
Kotona alkoi elämääni rikastuttava tutkimusmatka, johon kuuluivat mm kilpirauhasen toimintaan kohdistuva jooga,värihengitys,homeopatia,
ravinto- ja ravintolisä, loppu vaiheessa myöskin akupunktio pari kertaa ym
Menin labroihin 1,5 kk.n kuluttua.
Kilpirauhaseni toiminta oli palautunut normaaliin lukemiin.
Tapahtuneesta on nyt lähes 10 vuotta.
Olen edelleenkin ilman mitään lääkityksiä aktiivista elämää eläen ihan pian 70-vuotias.

Vastaukset

Nina Saine

#103 Re:

2013-05-31 11:11:49

#101: -

Erinomaista! Parhaimmillaan kilpirauhasongelmat voidaankin hoitaa lääkkeittä kunhan esimerkiksi autoimmuunityreoidiitti ei ole vielä päässyt runtelemaan kilpirauhasta liian pahoin. Kunpa itsellä olisi ollut teini-ikäisenä tietoa tästä kun ensi kerran minulla matalista arvoista mainittiin!

 

Dr. Datis Kharrazian kertoo kirjassaan "Why do I still have thyroid symptoms when my lab tests are normal" monipuolisesti miten useimmissa tapauksissa loppuiän lääkitys voidaan välttää tai hoitaa kilpirauhasongelmat ilman kilpirauhashormonihoitoa.


Vieras

#165 Re: ... lisä infoa ...

2013-06-13 07:37:22

#101: -

Luontaisesti Terve- lehden kesä/2013 numero. Lehteä saa vapaasti luontaistuotekaupoista.
Numerossa takastellaan, ainakin minulle, uudesta näkökulmasta kilpirauhasen vajaatoimintaa, masennus ja käänteinen T3 ongelma, rT3.