Kotihoidon tuen jakaminen perheiden päätettäväksi

Kommentoitu viesti

Äiti

#63 Onko Suomi sittenkin p###a maa?

31.08.2013 01:14

Olen ollut vakituisessa työsuhteessa 10 vuotta kun jäin äitiyslomalle. Olen koko ikäni pistänyt palkastani osan säästöön, jotta voin lasteni kanssa olla kotona, kun niitä joskus teen. Nyt odotan toista ja jos tämä esitys menee läpi, olen valmis irtisanoutumaan jotta voin lasteni kanssa kotona olla. Ihan älytöntä ettei ihmisten anneta tehdä omia päätöksiä omasta elämästä! Meillä miehellä ei ole minkäänlaista halua jäädä lasten kanssa kotiin, vaan hän on kiitollinen kun minä haluan hoitaa lapset kotona, jottei heidän tarvitse päiväkotiin ihan pieninä mennä. Joten aion hoitaa lapseni kotona, sanoi hallitus mitä tahansa. Vaikka ilman mitään tukea ja tosiaan menettämällä nykyisen työpaikkani. Pistää toisaalta ihan sanattomaksi tällaiset ehdotukset. Mikä vapaa maa tämä enää on kun vapaus valita oman perheen asioista viedään pois?

Vastaukset

OIKEIN

#65 Re: Onko Suomi sittenkin p###a maa?

2013-08-31 04:22:26

#63: Äiti - Onko Suomi sittenkin p###a maa?

Siis eikö sinulla ole vapautta valita? Aika järkkyä... Jos kuitenkin olet tarkkana, niin on vapaus, kaikista valinnoista ei vaan anneta automaattisesti rahaa. Mutta valinta lienee edelleen sinun...