Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

Kommentoitu viesti

Rauha loppu

#167 Re: Re: Asian ohi

17.09.2013 20:46

#165: - Re: Asian ohi

MITÄ? Tällaistako debattia niissä korkeakouluissa opetetaan? Olenko väittänyt Sinun olevan jonkun sukulainen kun en edes tiedä kuka olet? Mikä on laaja otos? Oikeasti, lopeta asian vierestä puhuminen. Ai sellainen menettely että kuntalaiset ilmaisee mielipiteensä on fiasko?

Vastaukset


Vieras

#168 Re: Re: Re: Asian ohi

2013-09-18 04:27:36

#167: Rauha loppu - Re: Re: Asian ohi

Mitä tilalle jos voitatte, mitä laitetaan Kangasalatalon, Salin, rinnalle missä yleisö kävisi  ?  Tehkää ehdotuksia, kun kerran torppaatte nykyisen. Minusta paikka on liian hyvä harjoitustilaksi, paikkahan valmistuu näyttelytilaksi.


Vieras

#170 Re: Re: Re: Asian ohi

2013-09-18 08:00:19

#167: Rauha loppu - Re: Re: Asian ohi

Onko ymmärryksessäsi vikaa?

Miten itse asian kokisit, jos olisit Kimmo Pyykkö?

Enkö minä ja yksikkömme saisikaan ilmaista kuntalaisina mielipidettämme? Jopa sinulla on sairaan itsekäs ajattelutapa!

Käytät nettiä. Siispä osannet googlettaa. Kirjoita otanta, otos, ja katso, mitä tulee.

Mekin olemme harrastaneet ihmisten kuuntelua. Kangasalan lähipaikkakunnilla. Kyllä siellä Kangasalaa ihmetellään. Että taloa jo rakennetaan, ja nyt tällaista. Kaikenlaista väkeä on tullut kuunneltua. Kysellään, että mitä Kimmo Pyykkö itse tuumaa. Joitakin sellainenkin seikka kiinnostaa. Sinä et sellaisiin ihmisiin tunnu kuuluvan.

 


Vieras

#171 Re: Re: Re: Asian ohi

2013-09-18 08:11:04

#167: Rauha loppu - Re: Re: Asian ohi

Pyydät lopettamaan asian vierestä puhumisen.

Miksi lapset, sairaat, vanhat jne. eivät ole asian vierestä puhumista. Niistä asioistahan tämä kommenttipalsta alkaa. Mikset ole heti alkuunsa ollut panemassa keskustelua ruotuun?

Minä totisesti edellytän Tuula Komsilta ja kumppaneilta taloudellisten asioiden opiskelua CV:issä, käytännössä niiden asioiden kanssa touhuamista, kunnallisen päätöksenteon hallintaa valitusaikojen yms. suhteen.

Minua ei vakuuta tuulakomsien kyky kommunikoida kirjallisuudesta unkariksi tai suomeksi. Olen ollut töissä tekemisissä suomea, kirjallisuutta ja viestintää opiskelleen henkilön kanssa. Niiden opintojen hän katsoi itsensä aateloivan kaikenkattavaksi taiteentuntijaksi.

Kangasala on pullollaan vähintään tuulakomsien opintosuoritukset hankkineita ihmisiä.