jaahallihanke

Kommentoitu viesti


Vieras

#63 Re: Kaikki liikunta kaikenikäisenä on hyväksi

16.06.2011 11:57

#62: 13 v treeneihin kuljettanut - Kaikki liikunta kaikenikäisenä on hyväksi 

 Lähes 20 vuotta lasten ja nuorten liikunnanharrastuksessa mukana olleena,  olen samaa mieltä, MUTTA hankkeen paikka ei ole oikein valittu! Se ei tue kuin pientä osaa, jääkiekkoa. On myös monia muita harrastuksia.

Vastaukset


Vieras

#64 Re: Re: Kaikki liikunta kaikenikäisenä on hyväksi

2011-06-16 14:06:22

#63: - Re: Kaikki liikunta kaikenikäisenä on hyväksi 

Tarkoitus on, että kyseisessä paikassa kyetään harrastamaan myös muuta liikuntaa. Samoin hallin päätyyn on suuniteltu jalkapallokenttää, joka lämpenisi hallin laitteistoilla. Ihmettelen kovasti tämän paikan vastustamista. Onhan Helsingin kaupunkikin täynnään erilaisia tiloja kuten Nordenskiöldin kadun jäähalli aivan asutuksen vieressä, Oopperatalo, Kaupunginteatteri...

Tämä vastustus pohjautuu pelkästään omana navan tuijotteluun. Häpeän kaikkia niitä suomalaisia, kaupunkilaisia, jotka kehtaavat vastustaa hanketta a) pahuksen polun takia b) kuka on kirjoittanut milläkin oikeudella nimensä adressiin - itse olen ollut ikäni urheilun ja liikunnan parissa - kyllä se on järkyttävän hyvä ympräristö lapsen kasvaa, eikö se tee huonoa vanhemillekaan. Hävetkää kaikki vastustajat, teidät pitäisi lähettää Libyaan jälleenrakentamaan rintamamiestaloja!