Mopot 60km/h

Kommentoitu viesti

Jaakko Töyrylä
Eura

#304 moottoripolkupyörät

07.07.2008 18:55

Jaahas taas tämä iänikuinen kysymys ensinnäkin tarvitsette täysi ikäisen ajamaan asiaanne ja toiseksi mitä te teette sellaisilla nopeuksilla harva tietää paikkakuntaa missä ei olisi virittämättömiä mopedeja jotka kulkisivat 45 ja asiasta toiseen kaupunki aluella ei mopedilla tuon kovempaa juuri saa ajaa mopon rakenteelliset ominaisuudet eivät kestä kovinkaan pitkään 60km tuntinopeutta mopojen kehityttyäkään sitäpaitsi minun tietääkseni mopojen takuu loppuu välittömästi jos sitä viritetään kun uudesta moposta on kyse. Eli jos haluatte ajaa lujaa ja vaarantaa henkenne odottakaa viellä vuosi hankkikaa kevarikortit ja kevarit.

Vastaukset

-__________-

#736 Re: moottoripolkupyörät

2012-06-27 02:09:13

#304: Jaakko Töyrylä - moottoripolkupyörät

Ai ei kestä yli 60km/h nopeutta? p.askapuhetta sanon minä suomessa mopot RAJOITETAAN kulkemaan sen 45km/h.

Valmistusmaisse ne ovat kuristamattomia/rajoittamattomia eli toisin sanoen vakioita.

Kun moposta poistaa esim. kuristukset mopo käy paremmin ja bensa palaa täydellisemmin = vähemmän päästöjä.

Niko

#999 Re: moottoripolkupyörät

2015-07-16 08:01:50

#304: Jaakko Töyrylä - moottoripolkupyörät 

 Ei jumalauta nyt. 50cc ei kestä 60km/h nopeutta? Suzuki PV tulee tehtaalta 50cc ja kulkee sen 80km/h kunnes se kuristetaan Suomen lain mukaisiksi

weebs

#1039 Re: moottoripolkupyörät

2016-07-01 14:59:20

#304: Jaakko Töyrylä - moottoripolkupyörät 

Tämä fyysinen määrä internet retardimaisuutta, mikä tulee mun monitorista on ällistyttävää, hanki kunnon faktat ennen, kun alat kehittää väittelyitä netissä.

Jarmo Saariaho

#1073 Re: moottoripolkupyörät

2020-05-25 03:57:30

#304: Jaakko Töyrylä - moottoripolkupyörät 

Ja vitut, nykyiset kiinaskootteritkin kestää rungollisesti 100km/h nopeuksia ilman mitään, ja tehtaalta paskemmatkin rumpujarrut on täysin turvalliset samoissa vauheissa, loput onkin kuskista kiiinni, oliko se joku kasvitarhan pyörätuolivihannes vai terve jaksava 15v nuori, herranjumala nyt järki käteen!