EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä

#6 Posti goes K-18?

14.04.2014 15:19

Minä vastustan eroottista postimerkkiä ylipäätään. Kaikki jotka tätä vastustavat eivät välttämättä vastusta nimenomaan homoeroottista postimerkkiä vaan myös mitä tahansa eroottista postimerkkiä. Tuntuu selvältä, että Postikin nyt ratsastaa tällä niin "trendikkäällä" / mediaseksikkäällä aiheella, kun haluaa olla "in" ja "2014". Mutta Äitinä ja lapsi- ja nuorisotyöntekijänä en haluaisi nähdä Mitään pakaroita ym. eroottisia kuvia postimerkeissä. On uskomatonta, ettei voi mennä lasten kanssa POSTIIN ilman että siinä silmän tasalla on pyllykuviä. Monet sanovat että kyllähän lapset alastomuutta näkevät, mutta ainakin omat lapseni näkevät uppo-outoja alastomina vain uimahallin saunassa. Ja siellä siihen on ilmeinen syy. R-kioskillakin jallut ym. laitetaan sentään sinne korkeimmille hyllyille (ainakin kuvittelen, että se on yleinen tapa R-kioskeissa ym. kioskeissa), mutta ei Postissa. Silmäntasalle vaan.. Nukuimme matkalla yhden yön Omenahotellissa ja kyllä muutaman vuoden ikäinen ihmetteli isosti, miksi seinällä on "pyllypaljaan" kuva. -Tuo Omenahotellin oli eräs maalaus. Jotkut yksityishenkilöt haluavat pitää seinillään alastonkuvia, toiset eivät. Minä en halua nähdä alastonkuvia kävellessäni kaduilla tai asioidessani kaikenikäisille suunnatuissa kaupoissa yms. (Muihin en toki menisikään). Minusta on uskomatonta jo sekin, miten seksuaalisesti ylivirittynyt tämä yhteiskunta on. Joku sanoi kerran, että kaikkea paitsi vaippoja mainostetaan seksillä. Se on totta. Mutta tämä Postin kohdalta on mielestäni todellinen rimanalitus. Toivon kovasti, että Posti peruisi vielä tuon merkin. Ja laitoin kyllä palautetta Postille. Toivottavasti muutkin tekevät niin.

Vastaukset

Jay

#25 Re: Posti goes K-18?

2014-04-14 21:10:26

#6: Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä - Posti goes K-18?

 

ammatillinen mielensäpahoittaja liikkeellä.

eikä sillä, en itsekään tuollaista halua liikkeelle, koska ei ***** ja paljaat p**seet ny vaan kuulu mihinkään kirjeenpäälle.

mut onhan tuollainen hysteria jo aivan naurettavaa.

btw. aivan sama vaikka ois kaks naista tuossa, nii mielipide sama, koska jotain rotia nyt postillakin tähän touhuun.

22-v lähihoitaja

#352 Re: Posti goes K-18?

2014-04-18 13:36:19

#6: Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä - Posti goes K-18?

Tosi hyvin kommentoit ja kirjoitit tänne sinä äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä.

Kyllä minäkin kaikkea tuollaista seksin lisäämistä, tyrkyttämistä ja sillä myymistä vastustan...

Tulin eka tänne lukemaan tätä juttua, sillä minä en vastusta sitä että joku homo tekee jonkun postimerkin tai että siinä on vaikka neutraali kiva kuva kahdesta miehestä vaikka veneessä kalastamassa tms. Mutta ehdoton ei on toki eroottisille postimerkeille.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-04-22 09:02:04


kuka on mitä

#563 Re: Posti goes K-18?

2014-04-22 16:58:31

#6: Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä - Posti goes K-18?

Minulle kuulostaa siltä, että sinä olet "seksuaalisesti ylivirittynyt", ei yhteiskunta. Sinähän se näet joka pylykuvan seksuaalisena.

Beni

#616 Re: Posti goes K-18?

2014-04-23 14:04:28

tavallinen nuori

#625 Re: Posti goes K-18?

2014-04-23 16:33:35

#6: Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä - Posti goes K-18?

mitä  sitte vaikka peppuja näkyyki kyllähän lapsillaki löytyy sellaset!

Mejon

#628 Re: Posti goes K-18?

2014-04-23 16:56:07

#6: Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä - Posti goes K-18?

Erotiikkaa ja alastomuutta on ennenkin ollut postimerkkeissä, ilman kohua. Aika turha siihen vedota (esim. http://vapriikki.net/blog/merkillinen-nayttely/ )
Sh

#808 Re: Posti goes K-18?

2014-04-25 13:51:05

#6: Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä - Posti goes K-18?

Juuri näin. Itse vastustan eroottista merkkiä, olipa se sitten homo-tai heteroeroottinen tai mitä tahansa!

mitävittuaihmiset

#832 Re: Posti goes K-18?

2014-04-25 21:40:14

 

http://static.iltalehti.fi/turku/kalevala2409LR_tu.jpg
Eikös tämäkin ole silloin liian siveetön postimerkiksi. Aino-triptyykistä on meinaa tehty postimerkki ja mun mielestä menee ihan samaan kategoriaan kuin Tom of Finland-postimerkit. Molemmissa on kyse kunnianosoituksesta taiteilijalle.


Vieras

#1249 Re: Posti goes K-18?

2014-05-04 18:32:28

#6: Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä - Posti goes K-18?

Miten uskallatte menna uimaan tai rannalle? Voiko mitään urheilua harrastaa? Lapsihan voi nähdä pyllyn?

Jospa kuitenkin lasta ei moinen häiritse millään tapaa, vaan ongelma on vanhempian omassa päässä?


Vieras

#2216 Re: Posti goes K-18?

2014-09-11 16:33:47

#6: Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä - Posti goes K-18? 

 Postin kohdalta on myös minun mielestä tapahtunut todellinen rimanalitus. Yhteiskunta koostuu aikuisten lisäksi lapsista ja lasten asioita eivät lapset voi ajaa. Niinpä luonnollisesti aikuisten ja nuorten tulisi ymmärtää tämä asia ainakin nyt kun se on esitetty. Terveisiä vastuuntuntoisille homoille, onko...

Äiti ja lapsi- ja nuorisotyöntekijä kirjoitti viisaasti ja olen täydellisen samanmielinen hänen kanssaan. Kyllä sillä on väliä.