EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti


Vieras

#1938 Suomen lannistunut kansa

29.05.2014 07:33

Suomen kansa on lannistunutta, ei jaksa taistella työttömyyden ja moninaisten arjen huolien keskellä. Silti omassa elinpiirissäni johon kuuluu ihmisiä laidasta laitaan, poikkeuksetta jokainen pudistelee päätään ja on närkästynyt Itellan viimeaikaisista teoista, irtisanomiset ym mukaanlukien, mutta myös moinen postimerkkisarjan julkaisu on monesta hyvin käsittämätöntä.

Homoilua ihannoivat ovat aktiivisia, siksi tämäkin keskustelu täällä on osoittautunut ikäväksi, saastan esittelyksi ja kiroiluksi ym , jota ei tavalliset kansalaiset halua tai jaksa.

Vastaukset


Vieras

#1944 Re: Suomen lannistunut kansa

2014-05-29 17:37:43

#1938: - Suomen lannistunut kansa

"on närkästynyt Itellan viimeaikaisista teoista, irtisanomiset ym mukaanlukien,"

Mitä siitä närkästymään, maailma muuttuu ja enää postitse ei kulje lehtiä ja kirjeitä läheskään entisessä määrin. Tottakai silloin on viisasta vähentää jakeluhenkilökuntaa!

"Silti omassa elinpiirissäni"

Vai niin. Minun kaveripiirissäni (joka tietääkseni koostuu 100% heteroista, toki ihan täysin varma en ole, koska en kyylää kavereideni seksuaalisuutta) taasen ToF-merkkeihin on yhtä kaveria lukuunottamatta suhtauduttu neutraalisti asenteella "yksi postimerkki parinkymmenen muun seassa". Tuo yksi kaveri on sitten aktiivisempi ainakin siinä määrin että on itse kertonut pitävänsä ToF-merkkejä niin hyvänä ideana että on itsekin niitä ennakkoon jo tilannut. Toki mitenkään sen kummemmin hänkään ei mesoa asialla ja on kerran jopa ihmetellyt kuinka minä jaksan vääntää täällä teidän kanssanne tästä asiasta. Sanoin siihen, että tämä on mulle lähinnä hupia, mutta liittyy kuitenkin osin siihen laajempaan taisteluun, jossa yhteiskunta yritetään viimeinkin vapauttaa täysin uskontojen kuritusotteesta.