EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti


Vieras

#2059 Kannatta seurata agendan edistymistä

05.06.2014 07:47

Tässä luettavaa:

http://www.yhteys.org/Yhteyskirje%20214.pdf

ja pieni ote tiedotuksista tms;
Kallion seurakunnan tiedotusryhmä aloitti toimintansa
Kirjoitettu: 16.11.2013, 18:46:25 (Muokattu: 19.11.2013, 11:46:58)
Minut nimettiin Kallion seurakunnan tiedotustyöryhmään, jonka ensimmäisessä istunnossa oli mukana jäseniä srk-neuvoston eri vaaliliitoista sekä tiedottamisen ammattilainen. Minulle lankesi aika luonnostaan ehdottaa keinoja ojentaa ystävän käsi niille tahoille, joita evankelisluterilainen kirkko on aikaisemmin sortanut ja houkutella heitä uudestaan kirkon piiriin. Annoin tiedotustyöryhmälle Setan ensimmäisen periaateohjelman, jota olin itse tekemässä vuosina 1974-76.

Siinä dokumentissa Seta ilmoittaa, että se ei halua puuttua kirkon ja uskonnollisten liikkeiden teologisiin kannanottoihin, mutta vaatii uskonnollisin perustein harjoitetun syrjinnän lopettamista, tieteellisten tulosten väärentämisen lopettamista sekä eheytyksen nimellä tapahtuvan sielunhoitoväkivallan ehkäisemistä.

Kerroin myös meneväni kuun lopussa HeSetan edariin kertomaan hyviä uutisia ja terveisiä Kallion seurakunnasta. Ilmoitin haluavani toimia sen puolesta, että kaikki osapuolet voisivat keskustella avoimesti erimielisyyksistä suhteessa naispappeuden, sekä seksuaalisen suuntauksen ja sukupuolen ilmaisun hyväksymiseen, tavoitteena yhdenvertaisuus ja syrjimättömyys.

Halutessaan califiksi califin paikalle, ihminen aina päätyy umpikujaan.

Vastaukset


Vieras

#2060 Re: Kannatta seurata agendan edistymistä

2014-06-05 09:03:30

#2059: - Kannatta seurata agendan edistymistä

 

Sinulla ovat menneet jotenkin kummasti Itella, Kallion seurakunta ja Seta sekaisin.

 

 

 

Valitse nimimerkki

#2061 Re: Kannatta seurata agendan edistymistä

2014-06-05 10:56:22

#2059: - Kannatta seurata agendan edistymistä

 

On kyllä todella huonosti organisoitu tämä homojen salaliitto, kun kaikki tiedot ovat saatavilla jopa Internetissä.