ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

Rivka

#308 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

16.08.2011 20:36

#306: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

Et sinä minua vastaan tappele, vaan Jumalaa vastaan. Toivottavasti Hän voittaa sinut omakseen.

Pahalta näyttää, mutta aina on toivoa...

Jankuttaisinko sinun kanssasi vielä näistä asioita, mitä et millään halua ymmärtää? En, niin tyhmä minä en ole.

Vastaukset


Vieras

#309 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

2011-08-16 20:56:43

#308: Rivka - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

 

Niin, selventäisitkö nyt vaikkapa ihan minun ilokseni, oletko jumala vai et. Jos olet, taistelen kyllä mieluusti sinua vastaan; ja jos et ole, taistelen yhtä lailla sinuakin vastaan - kaikkea mielettömyyttä vastaan sen puolin.

 

Olet jo 'jankuttanut', sikäli kun haluat tätä vuoropuhelua halventaa, asioista aika lailla; kertoillut jumalista ja taivaista, väittänyt sitä ja väittänyt tätä. Kumma kyllä, väitteet ja jumalat eivät tunnu pelkäävän mitään niin paljon kuin lapsen rakkainta kysymystä: 'Miksi?'

 

Hyvänä esimerkkinä äskeisen airuenne selvitys:

"Jumala antoi nimittäin tahallaan Vanhan Testamentin Lain, jota KUKAAN ihminen EI voi täyttää, sillä jos rikkoo lain yhdessäkin kohti, on rikkonut koko lain."

Ja miksi tahallaan? Miksei voi täyttää, ja miksi yhden kohdan rikkominen tarkoittaa koko lain rikkomista?

 

Ällös siis ole tyhmä; ymmärtää haluan, joskin kykysi johdattaa ymmärrykseen on toistaiseksi ollut vajavainen.