ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti


Vieras

#309 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

16.08.2011 20:56

#308: Rivka - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

 

Niin, selventäisitkö nyt vaikkapa ihan minun ilokseni, oletko jumala vai et. Jos olet, taistelen kyllä mieluusti sinua vastaan; ja jos et ole, taistelen yhtä lailla sinuakin vastaan - kaikkea mielettömyyttä vastaan sen puolin.

 

Olet jo 'jankuttanut', sikäli kun haluat tätä vuoropuhelua halventaa, asioista aika lailla; kertoillut jumalista ja taivaista, väittänyt sitä ja väittänyt tätä. Kumma kyllä, väitteet ja jumalat eivät tunnu pelkäävän mitään niin paljon kuin lapsen rakkainta kysymystä: 'Miksi?'

 

Hyvänä esimerkkinä äskeisen airuenne selvitys:

"Jumala antoi nimittäin tahallaan Vanhan Testamentin Lain, jota KUKAAN ihminen EI voi täyttää, sillä jos rikkoo lain yhdessäkin kohti, on rikkonut koko lain."

Ja miksi tahallaan? Miksei voi täyttää, ja miksi yhden kohdan rikkominen tarkoittaa koko lain rikkomista?

 

Ällös siis ole tyhmä; ymmärtää haluan, joskin kykysi johdattaa ymmärrykseen on toistaiseksi ollut vajavainen.

Vastaukset

Rivka

#310 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

2011-08-16 21:24:24

#309: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

Matt 12:30 Jeesus sanoo; Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Näin ollen, koska olen Yeshuaan uskova ihminen, minä olen Jumalan puolella, en häntä vastaan.

Ja koskapa sinä et ole Jeesukseen uskova - sinä taistelet meitä Yeshuaan eli Jeesukseen uskovia vastaan koska Jumala on meidän puolellamme.

Room 8:31-33 sanoo; Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?

Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjottaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa? Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se joka vanhurskauttaa.

Sanon nyt ja vastakin, etten riitele näistä asioista kenenkään kanssa, se on vastoin Raamattuakin.

Kukin seisoo tai kaatuu oman Jumalansa edessä, sanotaan ja näinhän se on - vaikkakin sinä et Jumalaan uskokaan.

Jumalalla on näet sinut, vaikka sinulla ei olekaan Jumalaa - ja Hän tekee sinulle mitä tahtoo!