ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

Rivka

#310 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

16.08.2011 21:24

#309: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

Matt 12:30 Jeesus sanoo; Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Näin ollen, koska olen Yeshuaan uskova ihminen, minä olen Jumalan puolella, en häntä vastaan.

Ja koskapa sinä et ole Jeesukseen uskova - sinä taistelet meitä Yeshuaan eli Jeesukseen uskovia vastaan koska Jumala on meidän puolellamme.

Room 8:31-33 sanoo; Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?

Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjottaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa? Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se joka vanhurskauttaa.

Sanon nyt ja vastakin, etten riitele näistä asioista kenenkään kanssa, se on vastoin Raamattuakin.

Kukin seisoo tai kaatuu oman Jumalansa edessä, sanotaan ja näinhän se on - vaikkakin sinä et Jumalaan uskokaan.

Jumalalla on näet sinut, vaikka sinulla ei olekaan Jumalaa - ja Hän tekee sinulle mitä tahtoo!

Vastaukset


Vieras

#330 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

2011-08-17 15:07:16

#310: Rivka - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai 

"Jumalalla on näet sinut, vaikka sinulla ei olekaan Jumalaa - ja Hän tekee sinulle mitä tahtoo!"

Tuo kuulostaa aikuisten hobbit-iltasadulta, uhkaukselta kurittomalle lapselle. Jos et tee sitä tai tätä, näkki sinut vie.

Uskottavuus on yhtä suuri näillä imaginääriolennoilla.

 

 


Vieras

#335 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

2011-08-17 17:30:57

#310: Rivka - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

 

Päättelysi on laadutonta eikä, kuten toisaalta olen jo saanut monasti huomata, varsinaisesti perustu johonkin, mitä olen sanonut.

Edelleen, taistelen kaikkea mielettömyyttä vastaan, oli sillä jokin jumala tai epäjumala tukenaan tai ei.

Lainaamasi raamatunjae pakottaa kysymään: minkä takia jonkun jumalan ylipäätään on tarvinnut asettaa jokin poikansa alttiiksi kenenkään edestä? Ja vielä: mikäli tämä (ilmeisen bipolaarinen) jumala on ennen kaikkea rakastanut omaa poikaansa, millä taivaallisella järjellä tämän voi luontevasti nähdä johtavan tämän todella rakkaan pojan tappamiseen?

Kerrohan siis, onko kriittinen ajattelu ja puhdas ihmettely Raamattunne kieltämä asia?

 

Lopuksi, kuten joku ehtikin jo huomauttaa: miksi minun tulisi pelätä jumalaanne, johon en usko, ja josta ette ole onnistuneet antamaan todisteita tai ylipäätään kertomaan mitään eksaktia?

Mitä koit tällä väitettyyn omistamissuhteeseen viittaamisella saavuttavasi?

 

 

Uskontodemografioita postanneelle:

 

Jos, ja ilmeisesti tässä seurassa hyvin varauksellinen jos, satuit lukemaan viestini, sanoin kristittyjen olevan vähemmistö suhteessa kaikkiin maailman ihmisiin. "Kristittyjä" tuon tutkimuksen mukaan löytyy se "2306,6 miljoonaa (33,0 prosenttia)"

- ei-kristittyjä siis loput 67%.

Rakastaako jumalanne eksyttämistä, kun kerran näin moni on valinnut toisin?

Itse en luvuista argumentoimista järin rakasta; mutta sikäli kun se teitä kiinnostaa, voitte antaa sille haluamanne arvon.